ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Lumus از عینک های واقعیت مجازی خود برای استفاده روزمره رونمایی کرد

شرکت سازنده عینک های واقعیت مجازی Lumus ساعاتی پیش و در جریان نمایشگاه CES از محصولاتش جدیدش پرده برداشت. دو عینک Maximus و Sleek هنوز در حد نمونه اولیه بوده و به تولید انبوه نرسیده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۰

شرکت سازنده عینک های واقعیت مجازی Lumus ساعاتی پیش و در جریان نمایشگاه CES از محصولاتش جدیدش پرده برداشت. دو عینک Maximus و Sleek هنوز در حد نمونه اولیه بوده و به تولید انبوه نرسیده اند، اما به زودی مجوز این کار را دریافت کرده و توسط کمپانی های دیگر تولید و وارد بازار خواهند شد.

کمپانی لوموس ضمن رونمایی از این دو محصول اعلام کرده که در نمایشگاه سال آینده نمونه های اولیه بیشتری را برای مصرف کننده معمولی ارائه می کند. اما بگذارید به ویژگی های این دو محصول بپردازیم.

درست مثل عینک ODG که هفته گذشته برای مصرف کننده معمولی معرفی شد، لوموس نیز تصمیم گرفته تا دو مدل پیشرفته و پایین رده از عینک های واقعیت مجازی را به مشتریان ارائه کند.

عینک مکسیموس که در پایین تصویرش را مشاهده می کنید قابل نصب روی عینک های مطالعه معمولی است و لوموس آن را با 55 درجه زاویه دید و برای اهدافی مثل بازی در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

eo_maximus_close_up-w600

 

اما نمونه اولیه Sleek که زیر تیتر خبر تصویرش را می بینید، دارای طراحی طبیعی بوده و بیشتر به یک عینک مطالعه معمولی شباهت دارد. البته Sleek بر خلاف Maximus زاویه دید کمتری را برای کاربر به ارمغان می آورد.

متأسفانه هنوز جزئیات کاملی در مورد نحوه استفاده لوموس از قابلیت های این دو عینک در دسترس نیست، اما می دانیم که شرکت مذکور در حال حاضر با کمپانی های واقعیت مجازی Daqri و Atheer و همچنین کمپانی های Thales و Knapp جهت تولید محتوا برای این دو محصول همکاری می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی