ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با FridgeCam آشنا شوید؛ ابزاری برای زیر نظر گرفتن محتویات یخچال شما

اگر می خواهید یخچال قدیمی شما هم مثل مدل های جدید عملکرد هوشمندی داشته باشد، کافی است دوربین FridgeCam را داخل آن نصب کنید؛ محصولی که قادر است تشخیص دهد چه مواد غذایی در اختیار ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۷ دی ۱۳۹۵ | ۰۳:۳۰

اگر می خواهید یخچال قدیمی شما هم مثل مدل های جدید عملکرد هوشمندی داشته باشد، کافی است دوربین FridgeCam را داخل آن نصب کنید؛ محصولی که قادر است تشخیص دهد چه مواد غذایی در اختیار دارید و بر اساس آنها دستور پخت ارائه کند.

البته برای این منظور لازم است پیش از قراردادن محصولات غذایی داخل یخچال، بارکد آنها را با اپلیکیشن موبایل FridgeCam اسکن کنید. پس از این می توانید تشخیص تاریخ انقضای محصول را به نرم افزار دستگاه سپرده یا خودتان آن را به شکل دستی تعیین نمایید.

علاوه بر این برخی مواد غذایی هم مثل میوه و سبزیجات بدون بارکد به فروش می رسند، در نتیجه برای آنها هم باید خودتان به شکل دستی بهترین زمان مصرف را مشخص کنید تا اپلیکیشن موبایل نزدیک شدن آن را با نوتیفیکیشن اطلاع دهد.

FridgeCam علاوه بر این هربار که درب یخچال را باز و بسته کنید، یک عکس جدید از محتویات داخل یخچال به اپلیکیشن خود ارسال می کند تا همیشه با مراجعه به موبایل قادر باشید آخرین وضعیت آذوقه ی خوراکی خود را بررسی نمایید.

همه ی این قابلیت ها، دوربین 150 دلاری FridgeCam را به ابزاری جذاب تبدیل کرده که می تواند بخشی از ویژگی های یخچال های هوشمند جدید را با هزینه ی کمتر به یخچال فعلی شما اضافه نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی