ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش بازی های دیجیتالی طی سال گذشته در انگلستان بیشتر از نسخه های فیزیکی بوده است

طبق گزارش منتشر شده از سوی Entertainment Retailers Association، فروش بازی های فیزیکی در سال ۲۰۱۶ به طور کلی زیر سایه فروش آثار دیجیتالی قرار گرفته است. به گفته این انجمن، ۵۸ درصد از کل فروش بازی ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۷ دی ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۶

طبق گزارش منتشر شده از سوی Entertainment Retailers Association، فروش بازی های فیزیکی در سال ۲۰۱۶ به طور کلی زیر سایه فروش آثار دیجیتالی قرار گرفته است. به گفته این انجمن، ۵۸ درصد از کل فروش بازی های ویدیویی به محصولات دیجیتالی اختصاص یافته است. ERA انجمنی است که بازار محصولات سرگرمی بریتانیا را اعم از محصولات فیزیکی و دیجیتالی زیر نظر می گیرد و به ارائه آمار مختلفی در ارتباط با آن ها می پردازد.

به گفته ERA سال گذشته، سال تجارت دیجیتالی برای صنعت بازی های ویدیویی بود. چرا که بر اساس آمار منتشر شده، ۲۰۱۶ اولین سالی است که کفه ترازوی فروش محصولات دیجیتالی سنگین تر از نسخه های فیزیکی آثار مختلف بوده است.

بر اساس تخمین ERA، سال گذشته فروش نسخه فیزیکی بازی ها با ۱۶.۴ درصد نزول، ۹۶۲.۴ میلیون دلار درآمد کسب کرده است. این در حالی است که فروش بازی های دیجیتالی در کنار اشتراک ماهیانه برخی آثار با رشد ۱۲.۱ درصدی ۲.۶ میلیارد دلار درآمد برای توسعه دهندگان به همراه آورده است.

با این حال تمامی گفته های حال حاضر ERA قطعی نیستند و باید تا بررسی دقیق این انجمن که متن آن در ماه مارس ۲۰۱۷ منتشر می شود، صبر کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohamad
    Mohamad | ۱۷ دی ۱۳۹۵

    نسخه فیزیکیو ترجیح میدم

مطالب پیشنهادی