ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل اندرویدی جدید Coolpad؛ دوربینی مناسب، پردازنده ای ضعیف

کمپانی Coolpad که طی سالیان اخیر همواره سعی داشته دیوایس هایی متفاوت اما با قیمت مناسب روانه بازار سازد، جدیدترین محصولش را با نام Conjr معرفی کرده که تلفیقی از مشخصات سخت افزاری قوی و ضعیف ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۷ دی ۱۳۹۵ | ۰۴:۰۰

کمپانی Coolpad که طی سالیان اخیر همواره سعی داشته دیوایس هایی متفاوت اما با قیمت مناسب روانه بازار سازد، جدیدترین محصولش را با نام Conjr معرفی کرده که تلفیقی از مشخصات سخت افزاری قوی و ضعیف را ارائه می نماید.

این موبایل از بدنه ای فلزی و نمایشگر 5 اینچی IPS با رزولوشن 720p و شیشه 2.5D برخوردار است و سنسور اثر انگشت نیز در پشت بدنه خودنمایی می کند.

به علاوه دوربین به کار گرفته شده در این تلفن هوشمند از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و همراه با دوربین سلفی به ترتیب 13 و 8 مگاپیگسل کیفیت دارد؛ گفتنی است هر دو دوربین مذکور از تکنولوژی لرزشگیر اپتیکال و گشودگی لنز F/2.2 بهره مند هستند.

dsfg-w600

اما نقطه ضعف مبرهنی که می توان به آن اشاره کرد، چیپست ضعیف و دور انتظار کار گذاری شده در بطن موبایل است؛ Coolpad برای دیوایس جدیدش یکی از مدل های قدیمی مدیاتک با 4 هسته و فرکانس پردازشی 1.0 گیگاهرتز را در نظر گرفته است که حتی امکان ضبط ویدیوی 1080p را از بین برده.

رم 3 گیگابایتی هم عملا! کمکی به این منظور نخواهد کرد و تنها اجرای روان تر اپلیکیشن های قابل نصب روی 16 گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل اندروید 6.0 آن را موجب می شود.

تاریخ عرضه موبایل هوشمند Coolpad Conjr هنوز مشخص نیست، اما به زودی با قیمت 180 دلار در اختیار کاربران اپراتورهای مخابراتی آمریکا، AT&T و T-Mobile قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • احد وصال
    احد وصال | ۱۷ دی ۱۳۹۵

    اصولا اعتقاد دارم بیش از 500 تومن دادن به گوشی اشتباهه ...دوست گرامی ..من با پانصد تومان گوشی خریدم که همین کمپانی سامسونگ گوشی های بنجلش رو 700 به بالا می ندازه به مردم ...شیائومی کیفیت بالا ..قیمت پایین .. ندارم داشته باشم هم نمی خرم ..

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی