ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش مالی تازه سامسونگ احتمالا بالاترین رقم های 3 سال اخیر را نمایش دهد

گرچه در طی چهار ماهه سوم سال مالی اخیر، سامسونگ دردسرهای فراوانی را با ماجرای رسوایی گلکسی نوت 7 تجربه کرد، اما طبق گفته های اخیر گویا فصل چهارم کاملا متفاوت پیش خواهد رفت و ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ دی ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

گرچه در طی چهار ماهه سوم سال مالی اخیر، سامسونگ دردسرهای فراوانی را با ماجرای رسوایی گلکسی نوت 7 تجربه کرد، اما طبق گفته های اخیر گویا فصل چهارم کاملا متفاوت پیش خواهد رفت و حتی امکان آنکه بیشترین درآمد طی 3 سال اخیر را شاهد باشیم بسیار است.

به لطف فروش قوی چیپ ها و اسمارت فون ها، انتظار می رود که سامسونگ نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته، رشدی 50 درصدی را شاهد باشد.

سامسونگ پس از ماجرای گلکسی نوت 7، ضرری 2.1 میلیارد دلاری را تجربه کرد اما گویا به لطف کیفیت تولید بالای دیگر محصولاتش و البته اعتماد خریداران، موفق شده تا از دل این اتفاق ناخوشایند سربلند بیرون آید.

با توجه به قراردادهایی که این کمپانی با اپل دارد، می توان انتظار داشت که بخش نمایشگرها و چیپ ها بتوانند ضرر گذشته را جبران کنند. حتی گفته شده که بخش چیپ ها به تنهایی می تواند سودی 3.4 میلیارد دلاری را فراهم آورد.

سود عملیاتی ماه های اکتبر، نوامبر و دسامبر در حدود 7.8 میلیارد دلار پیش بینی شده که بیشترین میزان از سال 2013 تاکنون بوده است. اواخر ماه ژانویه شاهد اعلام رسمی سامسونگ خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • حمیدرضا سلیمیان
    حمیدرضا سلیمیان | ۱۷ دی ۱۳۹۵

    حالا نوت۷ ضرر رسوند دیدید که تو روزای اول ۲،۳ میلیون گوشی فروخت اگه باتریش منفجر نمیشد که کلا می زد تو دهن همه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی