ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توضیحات مدیرعامل گوپرو در خصوص نقص اولین پهپاد این شرکت و تولید نسل بعدی آن

همان طور که می دانید، ۲۰۱۶ سال چندان خوبی برای کمپانی گوپرو نبود و این شرکت سال را با ضرردهی به پایان رساند. پس از آن بود که کارما به عنوان اولین پهپاد این کمپانی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۷ دی ۱۳۹۵ | ۱۳:۴۵

همان طور که می دانید، ۲۰۱۶ سال چندان خوبی برای کمپانی گوپرو نبود و این شرکت سال را با ضرردهی به پایان رساند. پس از آن بود که کارما به عنوان اولین پهپاد این کمپانی در همان بدو ورود به مشکل برخورد و سازنده را ناچار به فراخوانی آن کرد. با این حال گوپرو روز گذشته طی بیانیه ای اعلام کرد که کارما پس از رفع نقص دوباره به پرواز درخواهد آمد.

حال مدیرعامل این شرکت علاوه بر ارائه توضیحاتی در خصوص دلیل بروز مشکل برای اولین پهپاد گوپرو، اعلام کرده که کار روی کارمای ۲ نیز در حال انجام است.

نیک وودمن (Nick Woodman) به عنوان بنیان گذار و مدیرعامل گوپرو به سال ۲۰۱۷ بسیار خوشبین است. او اعتقاد دارد که این شرکت با عرضه اکشن کم «Hero 5» دوباره به محدوده سوددهی باز خواهد گشت و کار روی پهپادها نیز با قدرت ادامه خواهد یافت.

f8bc126d980d194ee85a02

او در پاسخ به این سوال که شرکتش برنامه ای برای کارمای ۲ دارد یا نه، می گوید: «البته که داریم. استقبال از کارما بسیار زیاد است. فراخوانی آن اتفاق ناخوشایندی بود، اما این تجربه به ما نشان داد که مشتریان وفادار و جدیدمان واقعاً مشتاق این محصول هستند»

وودمن با ساده و ابتدایی خواندن مشکل به وجود آمده برای کارما، دلیل سقوط های ناگهانی آن را اشکال در مکانیزم نگهداری باتری ها اعلام کرده و می افزاید: «طراحی نگه دارنده باتری ها طوری بود که در اثر لرزش های هنگام پرواز برخی از آنها از محل خود جدا شده و اتصالشان قطع می شده است. این مشکل از آن دست نقص هایی است که تنها هنگام تولید انبوه خود را نشان می دهند.»

مدیرعامل گوپرو وعده داده که علاوه بر رفع مشکل مورد اشاره، قرار است سیستم پایدارساز پرواز پهپاد این شرکت نیز به شکل موثری ارتقا یابد. با همه اینها اما وودمن تاریخ مشخصی را برای از سر گیری عرضه پهپاد کارما اعلام نکرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی