ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل با خرید شرکت Limes Audio برای بهبود کیفیت صدای مکالمات تلاش می کند

در حالی که در روزهای اخیر تمام نگاه ها به نمایشگاه CES 2017 معطوف شده و در میان سیل اخبار دنیای تکنولوژی حضور داریم، گوگل در وبلاگ رسمی اش از خریداری یک کمپانی سوئدی به ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۸ دی ۱۳۹۵ | ۱۷:۲۰

در حالی که در روزهای اخیر تمام نگاه ها به نمایشگاه CES 2017 معطوف شده و در میان سیل اخبار دنیای تکنولوژی حضور داریم، گوگل در وبلاگ رسمی اش از خریداری یک کمپانی سوئدی به نام Limes Audio خبر داد.

حوزه فعالیت این شرکت به ارتقای کیفیت صدای ارتباطات مخابراتی و اینترنتی مرتبط می شود و گوگل که این روزها برای بهبود عملکرد مکانیزم های پیام رسانی صوتی و کنفرانس های تلفنی اش تلاش می کند، اقدام به خریداری آنها کرده است.

مهم ترین محصول کمپانی سوئدی TrueVoice نام دارد؛ نرم افزاری Full-Duplex که به کنفرانس صوتی اختصاص داشته و از تکنیک های متعددی مانند میکروفن میکسینگ، حذف اکوی صدا، کاهش نویز پیشرفته و غیره برای ارتقای کیفیت مکالمه استفاده می کند.

google-conference-w600

این سیستم می تواند به راحتی روی اغلب پلتفرم های موجود پیاده سازی شود و به نظر می رسد گوگل از بنیان این نرم افزار برای بهبود تجربه صوتی بسیاری از سرویس هایش استفاده خواهد کرد.

گفتنی است جدای از مسائل مرتبط با کیفیت صدا، این دو کمپانی روی بهبود وضعیت برقراری ارتباط اینترنتی دو طرفه نیز کار خواهند کرد.

هنوز اطلاعاتی مبنی بر زمان پیاده سازی تکنیک ها و سیستم های Limes Audio در سرویس های گوگل در دست نیست، اما یقیناً در این باره در به روز رسانی نرم افزارهای مرتبط در آینده بیشتر خواهیم شنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی