ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت هیبریدی Dell Latitude 7285 معرفی شد؛ دیگر نیازی به کابل شارژ نیست

طی نخستین روز نمایشگاه CES 2017، کمپانی خوش نام Dell با الگوبرداری از فرمول محصولات سرفس مایکروسافت، از تبلت هیبریدی اش تحت عنوان Latitude 5285 پرده برداشت. تبلت / لپ تاپ قدرتمندی که از نسل ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۸ دی ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

طی نخستین روز نمایشگاه CES 2017، کمپانی خوش نام Dell با الگوبرداری از فرمول محصولات سرفس مایکروسافت، از تبلت هیبریدی اش تحت عنوان Latitude 5285 پرده برداشت.

تبلت / لپ تاپ قدرتمندی که از نسل هفتم پردازنده های اینتل بهره مند بوده و با انعطاف مناسبی، تا 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه SSD ارائه می کند.

اما نکته جالب توجه و منحصر به فردی که این تبلت را از سایر مدل های مشابه (به خصوص سرفس) متمایز می نماید، استفاده از تکنولوژی شارژ بی سیم برای اولین بار است.

در همین راستا کمپانی ساکن تگزاس شب گذشته از مدل بزرگتر این تبلت هیبریدی با نام Latitude 7285 پرده برداشت که مشابه با برادر کوچکش از شارژ بی سیم هم پشتیبانی می نماید.

dell_latittude_7285_wireless_charging_laptop_ces_2017_2-w600

اما تشریح واضح تر عملکرد این سیستم نشان می دهد مکانیزم شارژ وایرلس تبلت های جدید دل تنها در یکی از مدل های کیبرد قابل اتصال به آنها جایگذاری شده که به صورت پیش فرض همراه با محصول ارائه نمی شود.

در نتیجه کاربر برای استفاده از این سیستم می بایست کیبرد مورد نظر را جداگانه خریداری نماید.

گفتنی است عمر متوسط این باتری با یک بار شارژ کامل 6 ساعت بوده و یکی از کیبردها (که از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند) حدود 4 ساعت به این رقم اضافه می نماید.

قیمت دقیق تبلت هیبریدی Latitude 7285 هنوز مشخص نیست، اما گفته می شود احتمالاً اواخر بهار سال آینده روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • a_041
    a_041 | ۱۸ دی ۱۳۹۵

    جالبه امسال هر چی تبلته داره معرفی میشه ویندوزیه . از این اتفاق میشه فهمید بازار تبلت در آینده به چه سمت میره و ویندوز ظاهرا قراره مانند بازار پی سی بازار تبلت رو هم به دست بگیره . سیاست نادلا داره جواب میده . اگه همین سیاستو تو گوشی هم به کار ببره موفق میشه

  • zxc
    zxc | ۱۸ دی ۱۳۹۵

    حيف كه هم گرونه و هم من پولشو ندارم ، وگرنه حتما ميخريدمش?

مطالب پیشنهادی