ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مانیتور خمیده ایسوس با صفحه نمایش 38 اینچی و رزلوشن 2160p معرفی شد

امسال ایسوس با دست پر به لاس وگاس آمده و محصولات متنوعی از مینی پی سی، نمایشگر، موبایل، لپتاپ و روتر را به نمایش عموم قرار داده است. تایوانی ها در بخش مانیتور از محصولی ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۸ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۵۱

امسال ایسوس با دست پر به لاس وگاس آمده و محصولات متنوعی از مینی پی سی، نمایشگر، موبایل، لپتاپ و روتر را به نمایش عموم قرار داده است. تایوانی ها در بخش مانیتور از محصولی جدید رونمایی کردند که می تواند دل طرفداران را به دست بیاورد.

نمایشگر جدید ایسوس آخرین مدل از سری مانیتورهای خمیده «Designo Curve MX» است که به یک صفحه نمایش 37.5 اینچی بدون حاشیه با شعاع انحنای 2300R مجهز است. اگر می خواهید درک بهتری از عدد مربوط به شعاع انحنا داشته باشید باید بدانید که هر چه این مقدار کمتر باشد، انحنای نمایشگر بیشتر خواهد بود.

به عنوان مثال محصولی با شعاع انحنای 1900R پرانتزی شکل بوده اما نمایشگر 3800R تقریباً تخت خواهد بود. بنابراین ایسوس «MX38VQ» از انحنای متعادل و مناسبی برخوردار خواهد بود.

پنل استفاده شده در محصول جدید ایسوس از رزلوشن 3840 در 2160 پیکسل پشتیبانی می کند و از تکنولوژی IPS برای نمایش تصویری بسیار زنده و پرطراوت بهره می برد. گفتنی است که نسبت طول به عرض نمایشگر 21 به 9 است.

شرکت تایوانی در بخش اسپیکر نیز بسیار خوب عمل کرده و از دو بلندگوی 9 واتی استفاده کرده که دربرگیرنده فناوری هارمن کاردن و سونیک مستر است.

قابلیت جالب توجه دیگر «MX38VQ» تعبیه کردن یک پد شارژ بی سیم سازگار با استاندارد Qi در پایه گجت مذکور است. این مانیتور با قیمت 1099 دلار در سه ماهه سوم سال 2017 روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • حسین
    حسین | ۱۸ دی ۱۳۹۵

    رزولوشن صحیح 1600*3840 هست

  • حسین
    حسین | ۱۸ دی ۱۳۹۵

    البته رزولوشن رو اشتباه نوشتید

  • rad1363
    rad1363 | ۱۸ دی ۱۳۹۵

    عالیه با این مشخصات

مطالب پیشنهادی