ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات منتسب به Nokia E1 از موبایلی ارزان قیمت حکایت دارند

همان طور که اطلاع یافتید، کمپانی فنلاندی HMD Global چندین موبایل مختلف را برای سال 2017 تدارک دیده، اما اطلاعات زیادی در مورد آنها در دست نیست. جدیدترین گزارشات نشان می دهند 6 یا 7 ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۸ دی ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

همان طور که اطلاع یافتید، کمپانی فنلاندی HMD Global چندین موبایل مختلف را برای سال 2017 تدارک دیده، اما اطلاعات زیادی در مورد آنها در دست نیست. جدیدترین گزارشات نشان می دهند 6 یا 7 اسمارت فون از این کمپانی تا پایان سال جاری میلادی وارد بازار خواهند شد.

تا به امروز می دانیم دو عدد از این دیوایس ها به نام های D1 (یا D1C) و E1 شناخته می شوند، که اولی موبایلی میان رده است، و اکنون اطلاعات بیشتری در مورد دومی یعنی E1 نیز به بیرون درز کرده.

طبق گزارش جدیدی در مورد مشخصات سخت افزاری E1 نوکیا، این دستگاه یکی از ارزان قیمت ترین محصولات HMD در سال جاریست، و احتمالاً قیمتی در حدود 150 دلار خواهد داشت.

این تلفن همراه از نمایشگر 5.2 یا 5.3 اینچی با رزولوشن اچ دی برخوردار شده، و چیپست اسنپدراگون 425 ساخت کوالکام با پردازنده  4 هسته ای 1.4 گیگاهرتزی داخل آن قرار گرفته، ضمن اینکه پردازشگر گرافیکی ادرنو 308 و 2 گیگابایت حافظه رَم نیز آن را همراه می کنند.

موبایل Nokia E1 به 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز گشته، و دوربین اصلی آن نیز 13 مگاپیکسلی است، ضمن اینکه دوربین 5 مگاپیکسلی نیز برای مکالمه تصویری و ثبت سلفی در آن حضور دارد. به احتمال قریب به یقین، این دستگاه با سیستم عامل اندروید 7 وارد بازار خواهد شد.

از آنجا که HMD اعلام کرده جزئیات بیشتری در مورد محصولات آتی اش را در کنگره جهانی موبایل 2017 فاش خواهد ساخت، بنابراین به نظر می رسد رونمایی رسمی موبایل های D1 و E1 در اسفند ماه سال جاری صورت پذیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی