ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویلچر جدید کمپانی Whill برای عبور از سطوح ناهموار ساخته شده است

بیش از دو میلیون نفر تنها در کشور ایالات متحده برای جا به جایی به ویلچر متکی هستند و بر هیچکس پوشیده نیست که حرکت با این صندلی ها در برخی از مناطق تا چه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

بیش از دو میلیون نفر تنها در کشور ایالات متحده برای جا به جایی به ویلچر متکی هستند و بر هیچکس پوشیده نیست که حرکت با این صندلی ها در برخی از مناطق تا چه حد می تواند دشوار باشد. با این همه، برخی از کمپانی های تکنولوژی طی چند سال اخیر به ویلچرها توجه ویژه ای نشان داده و در صدد برطرف سازی برخی از مشکلات رایج آنها برآمده اند.

حالا کمپانی Whill در نمایشگاه CES 2017 از ویلچر جدیدی رونمایی کرده که با طراحی خاص خود، امکان حرکت به صورت مستقل در مسیرهای دشوار را فراهم می آورد و ضمناً هم در فضای باز و هم فضای بسته قابل استفاده است.

یکی از مشکلات ویلچرهای برقی و سایر محصولات مشابه، اندازه بسیار بزرگ آنها است که جا به جایی در برخی نقاط یا حتی عبور از درها را مشکل می سازد اما ویلچر جدید Whill از نظر اندازه هیچ تفاوتی با ویلچرهای قدیمی و دستی ندارد. ویلچر Model M، از ماشینی برای حرکت با سه سرعت مختلف بهره می برد و حالتی خاص نیز برایش در نظر گرفته شده که هنگام برخورد شخصی دیگر با ویلچر، ثبات آن را حفظ می کند.

این کمپانی می گوید که برنامه دارد بزودی از ویلچرهایی خودران برای افرادی که از معلولیت جسمی رنج می برند نیز رونمایی کند. Whill عقیده دارد که نرم افزارهای تکنولوژی های خودران از همین حالا آنقدر پیشرفت کرده اند که پتانسیل قرارگیری در ویلچرها را هم داشته باشند. در نهایت، Whill اپلیکیشن موبایلی نیز معرفی نموده که به صورت وایرلس، به مسیریابی برای امنیت بیشتر به هنگام حرکت کمک می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی