ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت فسیل می خواهد در سال جاری حداقل 300 ابزار پوشیدنی تولید کند

گروه فسیل یکی از تولید کنندگان بزرگ ساعت در جهان به حساب می آید و برندهای متعددی را زیر مجموعه ی خود دارد، از جمله Armani Exchange، Emporio Armani، Diesel، Michael Kors، Skagen، Misfit و ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۸ دی ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

گروه فسیل یکی از تولید کنندگان بزرگ ساعت در جهان به حساب می آید و برندهای متعددی را زیر مجموعه ی خود دارد، از جمله Armani Exchange، Emporio Armani، Diesel، Michael Kors، Skagen، Misfit و غیره.

گروه فسیل سال گذشته به لطف برندهای متعدد خود حداقل 140 ساعت هوشمند به بازار عرضه کرد و توجه زیادی به این بخش نشان داد، اما حالا برنامه دارد باز هم تمرکز خود را روی ابزارهای پوشیدنی بیشتر کند و این تعداد را در سال 2017 به 300 برساند که دو برابر رقم پیشین به حساب می آید.

یکی از مقامات فسیل می گوید این شرکت در ساخت ابزارهای پوشیدنی مثل ساعت هوشمند یا دستبند سلامتی، برای طراحی و زیبایی محصول هم به اندازه ی کارایی اهمیت قائل است.

Greg McKelvey می گوید طراحی زیبای ساعت هوشمند از این جهت اهمیت دارد که هیچ کاربری حاضر نیست یک محصول زشت را تمام مدت روی دست خود حمل کند، حتی اگر این ابزار به پیشرفته ترین امکانات و قابلیت های ممکن مجهز شده باشد.

اما باید توجه داشت که میزان فروش ساعت های هوشمند در ماه های اخیر نزولی بوده و دیگر آن تب و تاب اولیه را از دست داده است، در نتیجه باید منتظر باشیم تا مشخص شود فسیل می تواند وعده ی دو برابر کردن تعداد محصولاتش را عملی کند یا مثل تولید کنندگان دیگر با مشکل کاهش میزان فروش مواجه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی