ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طبق شایعات کمپانی DJI سهم اکثریت Hasselblad را تصاحب خواهد کرد

سال گذشته کمپانی معتبر DJI که در زمینه ساخت پهپاد تخصص دارد سهم اقلیت شرکت Hasselblad را خریداری کرد، اما اکنون اخبار به گوش رسیده حاکی از به دست گرفتن سهم اکثریت این نهاد دوربین سازی معتبر است. ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۸ دی ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

سال گذشته کمپانی معتبر DJI که در زمینه ساخت پهپاد تخصص دارد سهم اقلیت شرکت Hasselblad را خریداری کرد، اما اکنون اخبار به گوش رسیده حاکی از به دست گرفتن سهم اکثریت این نهاد دوربین سازی معتبر است.

خبر اشاره شده در ابتدا از سایت عکاسی «The Luminous Landscape» نقل شد که پس از آن TechCrunch نیز از زبان برخی از کارکنان شرکت های مورد اشاره، خرید سهم اکثریت Hasselblad را تأیید کرد.

همانطور که احتمالاً مطلع هستید، DJI بازیگر غالب در صنعت ساخت پهپاد بوده که در آینده می تواند از تکنولوژی Hasselblad و برند آن برای جذب هرچه بیشتر عکاسان حرفه ای استفاده کند.

کمپانی سوئدی سازنده دوربین در سال 1941 تأسیس شد و نام آن نزد بسیاری از دوستداران عکاسی شناخته شده است. پرتره سیاه و سفید مشهور از استیو جابز و فرود تاریخی آپولو بر سطح ماه از جمله تصاویر به یاد ماندنی ثبت شده توسط دوربین های شرکت یاد شده است.

تجارت و کسب و کار کمپانی سوئدی در چند سال اخیر دچار تنزل شده و مالکیت آن از سال 2003 دو مرتبه دست به دست شده است. با این وجود Hasselblad دست از تلاش بر نداشته و محصولات شگفت انگیزی مانند H6D و X1D را در چند سال اخیر تولید و روانه بازار کرده است.

از زمان تصاحب سهم اقلیت شرکت دوربین سازی سوئدی، دو کمپانی در ساخت پهپادی مخصوص عکاسان حرفه ای همکاری کردند که در نتیجه آن، پهپاد 6 پره M600 را با دوربین A5D روانه بازار کردند.

در پایان باید اشاره کرد اگر خریداری سهم اکثریت Hasselblad توسط کمپانی JDI تأیید شود می توان امیدوار بود که در آینده شاهد تعداد بیشتری از این دست محصولات باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی