ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کوچکترین و باریک ترین ردیاب جهان در CES 2017 رونمایی شد

کمپانی Chipolo که در زمینه توسعه سیستم های تعقیب اشیا دستی بر آتش دارد، دو تا از جدیدترین ردیاب های بلوتوثی اش را در جریان رویداد CES 2017 به نمایش گذاشته است. یکی از این ردیاب ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۸ دی ۱۳۹۵ | ۱۵:۴۵

کمپانی Chipolo که در زمینه توسعه سیستم های تعقیب اشیا دستی بر آتش دارد، دو تا از جدیدترین ردیاب های بلوتوثی اش را در جریان رویداد CES 2017 به نمایش گذاشته است.

یکی از این ردیاب ها شمایلی برچسب مانند دارد و به نحوی طراحی شده که به هر دستگاهی متصل شده و با ارسال فرکانس های صوتی 90 دسی بل، به راحتی قابل یافتن باشد.

اما نکته قابل ذکر جایی است که این استیکر برخلاف مدل های قبلی از یک باتری عمر بالا و غیر قابل تعویض برخوردار نیست؛ بلکه باتری آن تنها 2 هفته عمر داشته و البته می تواند مجدداً شارژ شود.

ردیاب دوم همچون یک گیره کوچک و ظریف کاغذ عمل می کند و می توان آن در هر جایی مانند کیف پول یا روی کارت بانکی قرار داد تا با 12 ماه عمر باتری غیر قابل جایگزین، وضعیت مکان شی مورد نظر کاربر را ردیابی کند.

کمپانی چیپولو مدعی است این دو محصول جدید در حال حاضر کوچکترین و باریک ترین دیوایس های ردیاب جهان هستند، هرچند که تاریخ عرضه دیرهنگام آن تا پایان سال 2017 احتمالاً ماجرا را تغییر خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی