ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسکوتر برقی و تاشوی جدید URB-E Sport معرفی شد

امسال اسکوتر برقی و تاشوی «URB-E» در نمایشگاه CES 2017 برای سومین بار به نمایش عموم در آمد. نسخه آزمایشی و پیش نمایش آن برای نخستین مرتبه در CES 2014 رونمایی شد و در نمایشگاه ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۹ دی ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۵

امسال اسکوتر برقی و تاشوی «URB-E» در نمایشگاه CES 2017 برای سومین بار به نمایش عموم در آمد. نسخه آزمایشی و پیش نمایش آن برای نخستین مرتبه در CES 2014 رونمایی شد و در نمایشگاه سال گذشته نیز از نسخه نهایی آن پرده برداری شد.

مدل سال گذشته اسکوتر برقی «URB-E» قادر بود تا یک فرد بزرگسال را در مسافتی به طول 32 کیلومتر و با سرعت 24 کیلومتر بر ساعت حمل کند. در حالی که گجت مذکور مورد استقبال بسیاری از افراد علاقه مند قرار گرفت اما قیمت 1499 دلاری آن، مانعی برای تحقق رؤیای طراحان آن بود.

امسال کمپانی سازنده با یک مدل ارزان تر و مقرون به صرفه تر راهی نمایشگاه CES 2017 شده است. نسخه جدید که «URB-E Sport» نام دارد از ساختار تاشوی مدل قبل پیروی کرده اما در عین حال وزن آن 20 درصد کاهش پیدا کرده و می تواند حداکثر 26 کیلیومتر را با سرعت 23 کیلیومتر بر ساعت طی کند.

urb-pro-e-scooter-design-transport-electric-vehicles-ces_dezeen_2364_col_6

قیمت در نظر گرفته شده برای محصول مورد اشاره 899 دلار بوده که مدل پیشرفته تر آن با مبلغی بین 999 تا 1599 دلار به فروش خواهد رسید.

قسمتی از هزینه های کاهش یافته مربوط به باتری کوچکتر تعبیه شده در آن است. نماینده کمپانی «URB-E» بیان کرده است که بسیاری از دارندگان اسکوتر برقی نسل پیشین، از ظرفیت باتری تأمین شده برای طی مسافت 32 کیلومتر استفاده نمی کنند.

urb-e-scooter-design-transport-electric-vehicles-ces_dezeen_2364_col_12

جالب است بدانید که در ازای کاهش حجم باتری، «URB-E Sport» دارای یک منبع تغذیه جداپذیر بوده که از 4 درگاه USB و یک پورت USB-C بهره می برد. در واقع شما می توانید موبایل و لپ تاپ خود را با استفاده از باتری اسکوتر برقی تان شارژ کنید. این باتری قادر است آیفون را تا 40 بار به طور کامل شارژ کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MOHAMMAD_Soley?
    MOHAMMAD_Soley? | ۱۹ دی ۱۳۹۵

    فوت ایت الله رفسنجانی رو تسلیت عرض میکنم.

مطالب پیشنهادی