ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستیار صوتی گوگل در انویدیا Shield TV همیشه در حال گوش کردن است [تماشا کنید]

همانطور که احتمالاً پیش از این در دیجیاتو خواندید، انویدیا در جریان نمایشگاه CES از سیستم استریم خانگی خود با عنوان Shield TV رونمایی کرد که طبق گفته سازنده یکی از ویژگی های آن امکان ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۹ دی ۱۳۹۵ | ۱۲:۱۵

همانطور که احتمالاً پیش از این در دیجیاتو خواندید، انویدیا در جریان نمایشگاه CES از سیستم استریم خانگی خود با عنوان Shield TV رونمایی کرد که طبق گفته سازنده یکی از ویژگی های آن امکان پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل است.

انویدیا Shield TV با استفاده از این قابلیت می تواند فرامین صوتی را درک کرده و آنها را اجرا کند. اما یکی از مشکلات دستیار صوتی گوگل، احتیاج به تکرار عبارت «OK, Google» پیش از هر فرمان صوتی است که در مقابل با رقبا کمی ناامید کننده خواهد بود. حال حاضر انویدیا در محصول جدید خود می تواند پس از یک مرتبه فرمان دادن، مکالمه را ادامه دهد و دیگر نیازی به بازگو کردن «OK, Google» نخواهد بود.

انویدیا در CES 2017 عنوان کرد که از طریق همکاری مستقیم با گوگل توانسته به این مهم دست پیدا کند. همچنین در حال حاضر Shield TV تنها دستگاه مجهز به اندروید TV است که به لطف میکروفن به کار رفته در دسته بازی و ریموت کنترل خود از قابلیت «همیشه در حال گوش کردن» پشتیبانی می کند.

می بایست اشاره کرد که گجت جدید انویدیا Shield TV طی هفته های آتی به دست خریداران خواهد رسید، اما در آن زمان دستیار گوگل روی آن حضور نخواهد داشت. باید امیدوار بود زمانی که دستیار گوگل فعال شد، قابلیت مذکور نیز به آن افزوده شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی