ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ضمن ثبت رکورد جدید، پشتیبانی از کنترلرهای اکس باکس به استیم اضافه شد

کمپانی والو که متصدی پلتفرم گیمینگ بازی های پی سی استیم محسوب می شود و طی یک دهه گذشته روند بی نظیر و رو به رشدی را تجربه کرده، سعی دارد پشتیبانی از کنترلرهای مختلفی ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۹ دی ۱۳۹۵ | ۲۰:۳۰

کمپانی والو که متصدی پلتفرم گیمینگ بازی های پی سی استیم محسوب می شود و طی یک دهه گذشته روند بی نظیر و رو به رشدی را تجربه کرده، سعی دارد پشتیبانی از کنترلرهای مختلفی را برای کاربرانش میسر سازد.

در حالی که پیش از این برخی از بازی ها به صورت داخلی از کنترلرهای اکس باکس 360 و اکس باکس وان پشتیبانی می کردند، حالا استیم خبر می دهد که از این پس کنترلرهای مذکور به صورت سراسری در طول تمام پلتفرم پشتیبانی می شوند.

به این معنا که حتی در بازی هایی که به صورت پیش فرض با این کنترلرها هماهنگ نیستند، کاربر می تواند نحوه کنترل و چیدمان دکمه ها را شخصی سازی کرده و روی گزینه های موجود گیم پد تنظیم نماید.

xbox-com-w600

با این اوصاف در حال حاضر می توان از انواع کنترلرهای اکس باکس وان، اکس باکس 360 و پلی استیشن 4 در سرویس استیم استفاده کرد.

گفتنی است در همین حین برخی از مراجع تحلیلی خبر می دهند با توجه به داده ها و آمارهای ثبت شده در پایگاه استیم، حدود ساعت 7:15 صبح امروز تعداد گیمرهای آنلاین از مرز 14 میلیون گذشته و بالاترین رکورد استیم در تاریخ به ثبت رسیده است.

بیشترین تعداد بازیکنان نیز در درجه نخست با 951 هزار کاربر به بازی Dota 2 اختصاص داشته و عناوین Counter Strike Global Offensive و GTA V به ترتیب 675 هزار و 116 هزار گیمر فعال داشته اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Night Fury
    Night Fury | ۱۹ دی ۱۳۹۵

    رکوردش باحاله ۱۴میلیون نفر آنلاین تقریبا یه میلیون دوتا ۲

مطالب پیشنهادی