ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

ستارگان نمایشگاه خودرو دیترویت 2017

نمایشگاه اتومبیل دیترویت یکی از بزرگ ترین رویدادهای خودرویی است که هر ساله در ماه ژانویه برگزار می شود. خودروسازان مختلف به منظور نمایش جدیدترین دستاوردهای خود، سعی می کنند با دستی پر در این ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۹ دی ۱۳۹۵ | ۲۱:۰۰

نمایشگاه اتومبیل دیترویت یکی از بزرگ ترین رویدادهای خودرویی است که هر ساله در ماه ژانویه برگزار می شود. خودروسازان مختلف به منظور نمایش جدیدترین دستاوردهای خود، سعی می کنند با دستی پر در این نمایشگاه حضور داشته باشند.

naias-public-2014

امسال نیز همانند سال های گذشته برندهای معتبر بین المللی با محصولاتی متنوع در دیترویت حاضر خواهند شد که در ادامه به مهم ترین آنها خواهیم پرداخت.

لکسوس LS

lexus-ls-fsport

کمپانی تویوتا موتور اولین نسخه از لکسوس LS را در نمایشگاه دیترویت سال 1989 معرفی کرد. نسل پنجم این خودروی لوکس در حالی قرار است در هفته پیش رو معرفی شود که اکثر مشتریان گرایش بیشتری به سمت خودروهای شاسی بلند و کراس اوور پیدا کرده اند. با روند کنونی شاید در سال های آینده شاسی بلندهای لوکس به جای سدان های فول سایز به پرچمداران شرکت های مختلف تبدیل شدند.

ب ام و سری 5

2017-bmw-540i

ب ام و قبلا از نسل هفتم سری 5 که رقیبی برای مرسدس E کلاس و آئودی A6 است، رونمایی کرده؛ برای دیترویت این برند پرطرفدار آلمانی نسخه هیبریدی شارژی (Plug in) سری 5 را در نظر گرفته است.

هوندا اودیسه

my16_odyssey

بعد از درخشش هوندا در نمایشگاه CES، این کمپانی قصد دارد نسل جدید مینی ون اودیسه را در نمایشگاه دیترویت معرفی کند. این اتومبیل از سال 1994 تاکنون در چهار نسل مختلف تولید شده و در هفته پیش رو شاهد معرفی نسل پنجم به عنوان مدل سال 2018 خواهیم بود. اگر چه سگمنت مینی ون ها مشتریان چندان زیادی ندارد، اما آمار فروش این دسته از خودروها در سال قبل با 8 درصد رشد روبرو بوده است.

فورد F-150

f15016

پرفروش ترین پیکاپ سال 2016 آمریکا قرار است با تغییراتی در ظاهر و باطن در نمایشگاه دیترویت نیز خودی نشان دهد. برای اولین بار، فورد پیکاپ محبوب خود را با یک موتور دیزلی و یک موتور 3.3 لیتری شش سیلندر که برای کاهش مصرف سوخت به فناوری خاموش شدن در پشت چراغ قرمز مجهز شده، معرفی خواهد کرد.

شورولت تراورس

chevrolet-traverse

جنرال موتورز برای نمایشگاه دیترویت 2017 نسل جدید شاسی بلند تراورس را تدارک دیده است. این شاسی بلند خانوادگی باید به مصاف رقبای قدرتمندی مثل فورد اکسپلورر، هوندا پایلوت، تویوتا هایلندر و جیپ گرندچروکی برود.

تویوتا کمری

2016-toyota-camry

پرفروش ترین سدان خانوادگی آمریکا در 15 سال گذشته، با نسخه بروز شده در دیترویت حضور خواهد یافت. فروش تویوتا کمری در سال 2016 نسبت به سال قبل 9.5 درصد کاهش پیدا کرده که ناشی از گرایش هر چه بیشتر مشتریان به سمت خودروهای شاسی بلند و کراس اوور است.

فروش کلی سدان های خانوادگی در آمریکا به طور کلی 10 درصد کاهش داشته که بازتاب کننده تغییر سلیقه خریداران است. کمری 2018 با تکنولوژی ها و طراحی بهتر در دیترویت معرفی می شود.

شاسی بلند آئودی

audi-q8

انتظار می رود آئودی که برند لوکس فولکس واگن محسوب می شود، با یک شاسی بلند جدید - احتمالا با نام Q8 - در دیترویت حاضر شود. فولکس واگن نیز نسل جدید تیگوان را به احتمال بسیار معرفی خواهد کرد.

شاسی بلند لوکس نیسان (اینفینتی)

infiniti-qx50

تحلیلگران اعتقاد دارند در نمایشگاه دیترویت امسال، کمپانی ژاپنی نیسان از یک شاسی بلند جدید رونمایی خواهد کرد. کانسپت اینفینیتی QX50 که به احتمال بسیار با موتور ضریب تراکم متغیر ارائه می شود، دیگر نماینده نیسان در دیترویت خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • عموجانی
    عموجانی | ۲۰ دی ۱۳۹۵

    مگه غیر از اینه؟

  • امیر رحیمی
    امیر رحیمی | ۱۹ دی ۱۳۹۵

    الان یکی میاد اینا رو با پراید مقایسه میکنه. حالا ببینین.
    متنشم اینه: ما چی سوار میشیم اونا چی سوار میشن. فک میکنه هر کی خارج از مرزهای ایرانه سه چهار تا از اینا داره. قیمتشونم ک با پراید یکیه : دی

    • AK_007
      AK_007 | ۲۰ دی ۱۳۹۵

      نه, ولی تو امریکا بامتوسط ۲ تا ۳۵۰۰ هزار دلار نصف قیمت ماسینا رو پرداخت میکنن تازه اونم قسطای چندین ساله بدون یک ریال بهره اونوقت ما با متوسط درامد ۵۰۰ دلار باس دوبارابر قیمت ماشینا رو بدیم اونم اگ قسطی بگیریم چند تومن روش میاد!

      • AK_007
        AK_007 | ۲۰ دی ۱۳۹۵

        *متوسط درآمد

مطالب پیشنهادی