ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شرکت چارگون در ششمین گردهمایی سالانه از تازه ترین محصولات و برنامه های خود پرده برداشت

روز گذشته ششمین گردهمایی سالانه ی شرکت چارگون برگزار شد و مدیر عامل شرکت به همین مناسبت از رونمایی 3 نرم‌افزار جدید به همراه ارائه بات تلگرامی اختصاصی به سازمان‌های مشتری خبرداد. به گزارش روابط ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۹ دی ۱۳۹۵ | ۱۵:۵۰

روز گذشته ششمین گردهمایی سالانه ی شرکت چارگون برگزار شد و مدیر عامل شرکت به همین مناسبت از رونمایی 3 نرم‌افزار جدید به همراه ارائه بات تلگرامی اختصاصی به سازمان‌های مشتری خبرداد.

به گزارش روابط عمومی چارگون فرزاد رحمانی در این نشست خبری برگزاری این رویداد که 18 دیماه با حضور مدیران و کارشناسان بیش از 1300 سازمان مشتری در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد با اشاره به انتخاب شعار"کیفیت زندگی سازمانی" برای این گردهمایی گفت: ما معتقدیم همانطور که افزایش کیفیت زندگی فردی، بزرگترین دغدغه جوامع بین‌المللی است افزایش کیفیت زندگی سازمانی در کسب و کارهای گوناگون نیز نیازمند ارتقا و بهبود است که مهمترین ابزار تاثیرگذار در این کیفیت، فناوری و تکنولوژی است.

وی ادامه داد: شرکت چارگون مفتخر است که با انواع محصولات خود در مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه، تاثیری مناسب در ارتقای کیفیت زندگی سازمانی مشتریان خود داشته و ثبت روزانه بیش از 12 هزار نامه فقط در یکی از سازمان‌های مشتری که کمتر از دوسال است که از اتوماسیون اداری دیدگاه استفاده می‌کند، نشانه‌ای از این تاثیرگذاری است.

رحمانی همچنین از رونمایی ۳ محصول جدید در راهکارهای مالی،‌ لجستیک و منابع انسانی دیدگاه خبرداد و گفت: امروز درجمع مشتریانمان از نرم‌افزارهای املاک و مستغلات،‌ نرم‌افزار تشریفات و معاملات و مدیریت مزایا رونمایی کردیم که هریک به دغدغه‌های بزرگی از مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها پاسخ خواهند داد.

chargoon95l-mani-l_287

مدیرعامل چارگون همچنین به یکپارچگی بیشتر نرم‌افزارهای دیدگاه اشاره کرد و افزود: ایجاد ارتباط و یکپارچگی بین نرم‌افزارها موضوعی است که نقطه پایانی ندارد و همواره در حال بهبود وارتقاست‌. با این وجود در حال حاضر می‌توان مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه با 32 ماژول نرم‌افزاری را یکی از بهترین نرم‌افزارهای سازمانی یکپارچه در کشور دانست که ارتباط آن با نرم‌افزارهای خارجی نیز با وجود زیرساخت منعطف دیدگاه به راحتی امکان‌پذیر شده است.

وی همچنین از ارائه محصول بات تلگرام اختصاصی برای هریک از سازمان‌های مشتری خبر داد و افزود: بات تلگرام به عنوان یک محصول نوآورانه به مشتریان عرضه می‌شود تا در لایه‌های سازمانی مورد استفاده قرار بگیرد؛ ضمن اینکه امنیت این محصول کاملا تامین خواهد شد و هر سازمان درخواست کننده یک بات اختصاصی برای کارکنان خود خواهد داشت.

به گفته مدیرعامل چارگون این بات برای سایر سرویس‌های OTT نیز قابل استفاده خواهد بود.

رحمانی خاطرنشان کرد: شرکت چارگون افتخار دارد که با هم‌اندیشی و نظرسنجی از مشتریان خود، عمده خواست‌ها و نیازهای آنان را برآورده کرده و در پاسخگویی متمرکز به مشتریان، افزایش سرعت نرم‌افزارها،بهبود نرم‌ازفزار اندروید،‌افزایش امنیت،ایجاد ارتباط و یکپارچگی بین نرم‌افزارها و همچنین ایجاد پیکره واحد تولید، استقرار و پشیبانی برای هریک از حوزه‌های دیدگاه گام مثبت بردارد.

وی همچنین از افزایش ماژول‌های دیدگاه همراه خبرداد و گفت: در حال حاضر مکاتبات، ‌پیشخوان همراه، دیدگاه همراه، پایشگر، جلسات و جمع‌دار همراه به عنوان اپلیکیشن‌های موبایلی از سوی چارگون به مشتریان ارائه می‌شوند که قطعا در آینده تولید این محصولات سرعت بیشتری خواهد گرفت.

در ادامه این نشست خبری شاهین طبری، رییس هیات مدیره چارگون نیز مسئولیت‌پذیری اجتماعی را یکی از ویژگی‌های این شرکت عنوان کرد و افزود: شرکت چارگون افتخار دارد با همراهی موسسه خیریه همگام در موضع توانیابان و فرهنگسازی برای پذیرش و به‌کارگیری توانمندی‌های این افراد، اقدامات مفید و تاثیرگذاری انجام داده است.

chargoon95l-mani-l_293

وی ادامه داد: اخیرا به مناسبت بزرگداشت روز معلول با همکاری موسسه رعد، مسابقات بوچیا را بین افراد توانیاب و برخی از فعالان حوزه آی‌تی و فضای مجازی برگزار کردیم که برای همه حاضرین، تجربه گرانقدری بود.

وی ادامه داد: گردهمایی‌های سالانه فرصتی است تا ما علاوه بر ارائه دستاوردهای چارگون و نمایش حاصل یک سال تلاش و همیاری خانواده چارگون،‌مشتریانمان را با موضع مسئولیت ‌پذیری اجتماعی و فعالیت در این حوزه ترغیب کنیم که خوشبختانه امسال هم بازخوردهای بسیاری خوبی از طرف آنان دریافت کردیم که حمایت‌های مالی و معنوی بسیاری برای کمپین 11 ایران که محور فعالیتش آگاهی رسانی درباره پذیرش توانیابان در جامعه است، به دنبال داشت.

طبری، تمرکز چارگون بر روی محصولات همراه و نرم‌افزارهای موبایلی را اقدام بزرگ چارگون دانست و گفت: معتقدم چارگون در این حوزه با وجود محصولات فعلی و همچنین اپلیکیشن‌هایی که درآینده تولید و ارائه خواهد کرد، راهی نوین در این عرصه باز می‌کند که پایه ‌گذار تحولات زیادی خواهد بود.

وی یادآورشد: امسال هم ششمین جایزه سالانه "سازمان‌های الکترونیکی برتر" را بر اساس معیارها و ضوابط مشخصی درباره کاربرد بهینه از مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در سازمان‌های مشتری ارائه کردیم که انگیزه‌ای باشد برای سایر دستگاهها در استفاده بهینه از ین مجموعه نرم‌افزاری و ارتقای کارایی آن در سطح سازمان متبوع خود.

به گفته رییس هیات مدیره چارگون، برگزاری بخش انتخاب سازمان الکترونیکی برتر، امروز به یکی از مطالبات سازمان‌ها برای ارزیابی و حضور در این بخش تبدیل شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی