ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش ویدیویی اختصاصی دیجیاتو از غرفه MSI در CES 2017 [تماشا کنید]

نمایشگاه CES بزرگترین گردهمایی علاقه مندان فناوری در جهان به حساب می آید که همه ساله در شهر لاس وگاس برگزار می شود و تولید کنندگان، از این فرصت برای نمایش تازه ترین دستیافته های ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۹ دی ۱۳۹۵ | ۲۱:۴۵

نمایشگاه CES بزرگترین گردهمایی علاقه مندان فناوری در جهان به حساب می آید که همه ساله در شهر لاس وگاس برگزار می شود و تولید کنندگان، از این فرصت برای نمایش تازه ترین دستیافته های خود بهره می گیرند.

MSI هم به عنوان یکی از معتبر ترین برندهای صنعت گیمینگ در این نمایشگاه حضور دارد، در ادامه با گزارش اختصاصی دیجیاتو از غرفه ی این شرکت در CES 2017 همراه باشید.

MSI یکی از اولین شرکت هایی بود که تولید لپ تاپ های مجهز به پردازنده نسل هفتم اینتل و کارت گرافیک های سری پاسکال را آغاز کرد و حالا مجموعه متنوعی از محصولات مجهز به امکانات مختلف را در اختیار کاربران قرار می دهد.

نسل هفتم پردازنده های اینتل که کیبی لیک نام دارد نسبت به نسل قبل 15 درصد عملکرد بالاتری در اختیار کاربران لپ تاپ های شرکت تایوانی قرار می دهد. استفاده از کارت های گرافیک قدرتمند سری پاسکال هم خصوصیت دیگری است می تواند تا 25 درصد عملکرد دستگاه را در زمینه ی پردازش های گرافیکی بهبود بخشد.

شرکت سازنده وعده می دهد به لطف چنین ویژگی هایی اجرای تقریباً همه ی بازی های موجود روی تنظیمات گرافیکی بالا ممکن می شود. شرکت سازنده علاوه بر این به لطف توان پردازش بالا در لپ تاپ های جدید تمرکز زیادی روی حوزه ی واقعیت مجازی داشته و می گوید محصولاتش برای راه اندازی هدست های VR انتخاب مناسبی به حساب می آیند.

از شما دعوت می کنیم در این مطلب جامع، با جزئیات و ویژگی های جدید لپ تاپ های معرفی شده به دست MSI در نمایشگاه CES 2017 آشنا شوید.

اما تمرکز MSI روی لپ تاپ های گیمینگ به معنای فراموش کردن کامپیوترهای دسکتاپ نیست، چرا که شرکت تایوانی در این نمایشگاه نسل جدید کامپیوترهای رومیزی گیمینگ خود را هم به معرض نمایش گذاشته است.

در کامپیوترهای دسکتاپ هم شاهد استفاده از تازه ترین نسل پردازنده و کارت های گرافیک هستیم، اما این بار شرکت سازنده از نظر فضا محدودیت کمتری داشته و در نتیجه بالاترین ها را برای کاربر فراهم آورده است.

کامپیوترهای جدید از نظر امکانات کاملاً متنوع هستند و تقریباً هر آنچه برای بازی کردن نیاز داشته باشید را در اختیار شما قرار می دهند. اما با وجود امکانات بسیار متنوع و توان پردازش بالا، کامپیوترهای دسکتاپ MSI چندان هم بزرگ نیستند و در کوچکترین مدل فضایی کمتر از 5 لیتر را اشغال می کنند.

بر همین اساس کافی است گوشه ی کوچکی از میز را به یکی از این کامپیوترهای متنوع اختصاص دهید و از اجرای بازی ها با عملکرد بسیار مناسب دستگاه لذت ببرید. البته اگر بخواهید، مدلی مثل Aegis Ti3 هم وجود دارد که اندکی بزرگتر است اما به دلیل طراحی چشمگیر می توانید بهترین مکان منزل را برای نمایش آن در نظر گیرید.

برای مطالعه ی جزئیات بیشتر در مورد این کامپیوتر زیبا و دیگر مدل های جدید MSI به این مطلب مراجعه فرمایید.

اگر قصد خرید یک لپ تاپ و کامپیوتر کامل را نداشته باشید هم می توانید عملکرد دستگاه فعلی خود را با بروزرسانی سخت افزاری بهبود بخشید. شرکت MSI در نمایشگاه CES 2017 برای چنین کاربرانی هم کارت های گرافیک و مادر بورد های جدید خود را معرفی کرده که پیشتر اخبار آن را پیش چشمتان گذاشتیم.

در صورت تمایل می توانید خصوصیات کارت های گرافیک جدید را اینجا و ویژگی های مادربوردهای جدید این شرکت را اینجا مطالعه فرمایید.

در نهایت به ورک استیشن های جدید MSI می رسیم که قدرت بالاتری از توقع شما نسبت به یک لپ تاپ ارائه می کنند و به همین دلیل برای کاربران خاص در نظر گرفته شده اند.

اگر قدرتمند ترین کامپیوتر ممکن را در شکل یک لپ تاپ می خواهید، جزئیات ورک استیشن های جدید MSI در نمایشگاه CES 2017 را اینجا در اختیار خواهید داشت.

اما همانطور که از قدیم هم گفته اند، شنیدن کجا بود مانند دیدن. پس از شما دعوت می کنیم در ویدیوی اختصاصی دیجیاتو با نگاهی کوتاه به غرفه ی MSI در CES 2017 در شهر لاس وگاس همراه شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی