ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین موبایل اندرویدی نوکیا رسماً معرفی و عرضه شد

همانطور که می دانید مدتی است حق امتیاز بهره مندی سخت افزاری از برند نوکیا به کمپانی فنلاندی HMD Global واگذار شده تا این برند سنتی و محبوب بعد از غیبت چندساله، دوباره قدرتمندانه به ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۱۹ دی ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

همانطور که می دانید مدتی است حق امتیاز بهره مندی سخت افزاری از برند نوکیا به کمپانی فنلاندی HMD Global واگذار شده تا این برند سنتی و محبوب بعد از غیبت چندساله، دوباره قدرتمندانه به عرصه رقابتی موبایل باز گردد.

به دنبال همین ماجرا طی ماه های گذشته شایعات و اخبار متعددی گوش رسید و بعضاً نگاهی به رندرها و یا تصاویر زنده برخی از مدل های تلفن هوشمند نوکیا انداختیم.

با این تفاسیر در حالی که کمتر کسی انتظارش را داشت به این زودی با اولین موبایل اندرویدی نوکیا آشنا شویم، ساعاتی پیش وب سایت JD.com ضمن انتشار ویدیوی رسمی، موبایل نوکیا 6 را به صورت انحصاری برای کشور چین معرفی و عرضه کرد.

این تلفن هوشمند که از صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن Full HD و شیشه ضدخش 2.5D برخوردار است، در دسته موبایل های اقتصادی قرار گرفته و سخت افزاری متوسط رو به بالا ارائه می کند.

nokia-6-official-w600

چیپست به کار گرفته شده در نوکیا 6 از نوع اسنپدراگون 430 بوده و 4 گیگابایت رم در کنار 64 گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می کند.

دوربین اصلی و ثانویه این موبایل به ترتیب 16 و 8 مگاپیکسل کیفیت داشته و هر دو از گشودگی لنز F/2.0 و فوکوس PDAF برخوردار هستند.

در مورد سایر مشخصات نیز می توان به سیستم صوتی دالبی اتموس، بلوتوث نسخه 4.1، باتری 3000 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید 7.0 اشاره کرد.

گفتنی است نوکیا 6 به عنوان نخستین موبایل اندرویدی برند نوکیا هم اکنون از طریق مراجع چینی با قیمت 245 دلار قابل خریداری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (51 مورد)
  • Samsung Galaxy note 8
    Samsung Galaxy note 8 | ۲۰ دی ۱۳۹۵

    بازگشت شکوهمندانه نوکیا ??????????

  • shamsisi
    shamsisi | ۲۰ دی ۱۳۹۵

    اولین گوشی اندروید نوکیا x وبعدیش xl و بعدشم x2 بودش2014 ساخت من 2 سال x2 دارم با همکاری مایکروسافت ساخت شده ولی اسم نوکیا روش حک شده

  • خستم , مثل نوکیا
    خستم , مثل نوکیا | ۲۰ دی ۱۳۹۵

    نوکیا سلطان قلبها

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی