ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با تلویزیون قابل حمل شرکت RCA آشنا شوید

در نمایشگاه CES 2017 که مملو از محصولات هوشمند و تلویزیون های بسیار بزرگ با آخرین تکنولوژی های موجود است، شرکت RCA از محصولی جالب و در عین حال تعجب بر انگیز رونمایی کرد که نگاه ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۱۹ دی ۱۳۹۵ | ۱۰:۵۰

در نمایشگاه CES 2017 که مملو از محصولات هوشمند و تلویزیون های بسیار بزرگ با آخرین تکنولوژی های موجود است، شرکت RCA از محصولی جالب و در عین حال تعجب بر انگیز رونمایی کرد که نگاه برخی از افراد را به سوی خود جذب خواهد کرد.

تلویزیون معرفی شده توسط RCA دارای یک صفحه نمایش کوچک 4.3 اینچی LED بوده که مخصوص حمل و نقل و جا به جایی هاست. این محصول از اتصال به اینترنت بی نیاز است و برای کارکرد احتیاج به هیچ گونه اپلیکیشنی ندارد که موارد مذکور کمتر در گجت های معرفی شده در نمایشگاه و موجود در بازار به چشم می خورد.

دستگاه مورد اشاره از یک آنتن دیجیتال ATSC داخلی و یک تیونر آنالوگ NTSC بهره می برد تا بتواند تصاویر را روی نمایشگر خود نشان دهد.

از دیگر ویژگی های آن می توان به پورت خروجی صدای 3.5 میلی متری، یک عدد اسپیکر، پورت USB و یک درگاه کارت حافظه مینی SD اشاره کرد. همچنین برای کاملتر شدن تجربه کاربری در حین مسافرت های شهری و پیک نیک ها، شرکت سازنده یک پایه نگه دارنده را در پشت آن تعبیه کرده است.

گفتنی است از آنجایی که اکثر محصولات معرفی شده در CES بدون ارتباط با اینترنت تقریباً بدون استفاده می شوند، حضور محصولاتی این چنینی جالب توجه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی