ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با اسپیکر و پرینتر همراه سامسونگ آشنا شوید

در نمایشگاه CES تمام برندهای مطرح در حوزه تکنولوژی آخرین محصولات خود را معرفی و رونمایی می کنند. سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از آخرین سری لپ تاپ، کروم بوک، تلویزیون و ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۰ دی ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۵

در نمایشگاه CES تمام برندهای مطرح در حوزه تکنولوژی آخرین محصولات خود را معرفی و رونمایی می کنند. سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نبوده و از آخرین سری لپ تاپ، کروم بوک، تلویزیون و در کنار آنها لوازم جانبی خود رونمایی کرده است.

اسپیکر جدید سامسونگ «Level Box Slim» نام دارد و ابعادی معادل با 148.4 در 79 در 25.1 میلی متر دارد و یک بلندگوی همراه ضد آب است. در حالی که بازار لوازم جانبی مملو از محصولات مشابه است اما غول تکنولوژی کره امیدوار است با به کارگیری از استاندارد IPX7 بتواند وجه تمایزی در گجت خود به وجود آورد که نظر کاربران را به خود جلب کند.

level-box-slim

گفتنی است که IPX7 همان استانداردی است که در ساعت های هوشمند اپل واچ نیز استفاده شده و قابلیت غوطه وری تا عمق 1 متر و به مدت زمان 30 دقیقه را به محصولات فناوری می بخشد.

اسپیکر 8 واتی مورد اشاره دارای باتری قابل توجه 2600 میلی آمپر ساعتی است که طبق ادعای سامسونگ تا 30 ساعت پخش موسیقی به صورت مستمر را پاسخگو است. علاوه بر آن، «Level Box Slim» می تواند به عنوان یک پاوربانک عمل کند و موبایل شما را نیز شارژ کند.

محصول دیگر سامسونگ که در نمایشگاه CES 2017 به نمایش در آمد، پرینتر همراه «Image Stamp» بود. چاپگر مورد اشاره قادر است با استفاده از NFC یا WiFi، عکس های گرفته شده توسط تلفن همراه شما را چاپ کند.

samsung-image-stamp

این پرینتر بر خلاف دیگر چاپگرهای همراه قادر است عکس ها را در مقیاس 16 به 9 چاپ کند. همچنین «Image Stamp» قابلیتی را در اختیار کاربر قرار می دهد که با استفاده از آن، یک کد QR روی تصویر چاپ شده برای نمایش اطلاعات عکس مانند مکان و غیره قرار خواهد گرفت.

سامسونگ هنوز قیمتی برای لوازم جانبی معرفی شده اعلام نکرده، اما بنابر اظهارات شرکت کره ای، «Level Box Slim» هم اکنون در بازارهای منتخب عرضه شده و پرینتر «Image Stamp» نیز به زودی موجود خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Samsung Galaxy note 8
    Samsung Galaxy note 8 | ۲۰ دی ۱۳۹۵

    سامسونگ =سلطان ? ? ? ? ? ? ? ?????????

  • m@
    m@ | ۲۰ دی ۱۳۹۵

    سلطان تکنولوژی عشقه سامسونگ

مطالب پیشنهادی