ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

باتری اتومبیلی جدید سامسونگ SDI ظرف تنها 20 دقیقه می تواند 80 درصد شارژ شود

کمپانی «Samsung SDI» که به عنوان زیرمجموعه غول تکنولوژی کره ای در حال فعالیت است، از نسل بعدی باتری های خود رونمایی کرد که به خودروهای الکتریکی امکان پیمایش 600 کیلومتر با هر بار شارژ ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۰ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵

کمپانی «Samsung SDI» که به عنوان زیرمجموعه غول تکنولوژی کره ای در حال فعالیت است، از نسل بعدی باتری های خود رونمایی کرد که به خودروهای الکتریکی امکان پیمایش 600 کیلومتر با هر بار شارژ را خواهد داد. باتری رده بالای کره ایها که در نمایشگاه بین المللی خودروی آمریکای شمالی معرفی شد، می تواند تنها در 20 دقیقه 80 درصد شارژ شود.

باتری مورد اشاره قرار است در سال 2021 به تولید انبوه برسد. علاوه بر آن «Samsung SDI» از یک ماژول باتری جدید رونمایی کرد که تعداد اجزا و وزن آن نسبت به نسل حاضر 10 درصد کاهش یافته است.

نماینده کمپانی مورد اشاره در جریان معرفی محصولات جدید گفت:

ما روز به روز شاهد تغییر هرچه بیشتر استراتژی تأمین انرژی شرکت های خودروساز هستیم و انتظار داریم که در آینده درخواست ماژول باتری های جداناپذیر بیش از هر زمان دیگر در گذشته باشد.

علاوه بر موارد ذکر شده، شرکت «Samsung SDI» باتری های سیلندری «217000» را به نمایش گذاشت که تراکم انرژی، قدرت و کارکرد آنها بهبود یافته است. طبق ادعای شرکت، این مدل باتری ها توجه تعداد زیادی از استارتاپ های اتومبیل های الکتریکی آمریکایی را به خود جلب کرده است.

لازم به یادآوری است که «Samsung SDI» پس از مشکلات به وجود آمده برای موبایل گلکسی نوت 7 تحت فشارهای بسیاری است. کمپانی مذکور در آگوست سال گذشته نیز شروع به ساخت کارخانه تولید باتری های خودرو در کشور مجارستان کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • soheil abbasi
    soheil abbasi | ۲۱ دی ۱۳۹۵

    اگه مردی رو گوشی هات ، سوپر شارژ بزار .

    چرا میخوایی ماشینای دیگر شرکت ها رو منفجر کنی ؟!

  • بیژن
    بیژن | ۲۰ دی ۱۳۹۵

    ظرف ایکی ثانیه هم منفجر میشود حتما خخخ

  • محمد
    محمد | ۲۰ دی ۱۳۹۵

    ایول داری سامسونگ ? ?

مطالب پیشنهادی