ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خداحافظی با Basis؛ اینتل از همکاری با دیگر برندهای معتبر پوشیدنی می گوید

همان طور که اطلاع دارید، کمپانی بزرگ اینتل در سال 2014 استارتاپ Basis را خرید تا به کمک آن بتواند به حوزه گجت های پوشیدنی وارد گردد، اما اولین محصول این شرکت یعنی ساعت هوشمند ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۰ دی ۱۳۹۵ | ۲۰:۴۵

همان طور که اطلاع دارید، کمپانی بزرگ اینتل در سال 2014 استارتاپ Basis را خرید تا به کمک آن بتواند به حوزه گجت های پوشیدنی وارد گردد، اما اولین محصول این شرکت یعنی ساعت هوشمند Peak به خاطر مشکلات عدیده از بازار جمع آوری شد و پس از آن شاهد عرضه دیوایس دیگری از سوی آنها نبودیم.

در جریان نمایشگاه CES امسال، خبرنگاران سؤالات متعددی را از دکتر «جری باتیستا» معاون ارشد اینتل در بخش پوشیدنی ها در مورد آینده این حوزه پرسیدند. او پاسخ قطعی به هیچکدام نداد، اما به همین دلیل می توان نتیجه گرفت دیگر محصولی را با برند Basis در بازار نخواهیم دید.

باتیستا در این رابطه اظهار داشت اینتل قصد دارد همکاری با شرکت های ثالث را دوچندان کند. طبق اظهارات او، مشارکت با سازندگان مختلف به اینتل اجازه می دهد که قطعات مختلف مورد استفاده در ابزارهای پوشیدنی از جمله ساعت های هوشمند را تأمین نماید.

به عنوان مثال این شرکت با Tag Heuer برای ساخت ساعت هوشمند لوکس همکاری می کند، و در توسعه و ساخت اسمارت واچ ورزشی کمپانی New Balance نیز مشارکت خواهد داشت.

به گفته باتیستا، این موارد همکاری، نمونه های بسیار خوبی از استراتژی و راهکار آینده اینتل به شمار می روند، چون به نوعی عملیات فروش محصولات توسعه یافته توسط اینتل به شرکت های دیگر سپرده شده. معاون بخش پوشیدنی های اینتل می گوید «طی همکاری با برندهای برجسته، می توانیم روی محصولاتی تکیه کنیم که پیش از این برایمان میسر نبود».

بدین ترتیب، با اطمینان می توان گفت پیش بینی کارشناسان درست از آب درآمده و دیگر خبری از محصولات برند Basis در بازار نخواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی