ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیران اپل برای دیدار با مقامات هندی راهی این کشور می شوند

براساس اعلام منابع خبری مطلع، مقامات عالی رتبه اپل قرار است اواخر این ماه با سران کشور هند دیدار کنند و در جریان آن به بحث و تبادل نظر پیرامون طرح ها و برنامه های ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۰ دی ۱۳۹۵ | ۲۰:۱۵

براساس اعلام منابع خبری مطلع، مقامات عالی رتبه اپل قرار است اواخر این ماه با سران کشور هند دیدار کنند و در جریان آن به بحث و تبادل نظر پیرامون طرح ها و برنامه های این شرکت در رابطه با راه اندازی کارخانه تولیدی در هند بپردازند.

ظاهرا شرکت کالیفرنیایی قصد دارد در جریان این نشست که در تاریخ 6 بهمن ماه صورت می گیرد برای دریافت تخفیف های مالیاتی و دیگر مشوق های مالی با هندی ها وارد مذاکره شود و خواستار معافیت از پرداخت برخی عوارض گمرکی گردد.

طبق گزارشات منتشر شده در این باره، شماری از نمایندگان هندی از وزارت خانه های مختلف این کشور در جلسه مذکور حضور خواهند یافت که از آن جمله می توان به وزارت خانه های بازرگانی، صنعت، خزانه داری و محیط زیست اشاره نمود.

ماه گذشته همانطور که در خبرها خواندید مشخص شد اپل در حال مذاکره با هند است تا احتمال تولید بومی محصولاتش را در خاک این کشور برررسی نماید و همچنین طرح احداث یک مرکز توزیع را نیز با مقامات این کشور در میان بگذارد. این جلسه بعد از آن ترتیب داده شد که Narendra Modi نخست وزیر هند طی حکمی شرکت های خارجی را به مدت سه سال از قانون لزوم تامین سی درصدی قطعات به صورت بومی در این کشور معاف دانست.

اپل نیز در ماه دسامبر با ارسال نامه ای برای دولت فدرال هند، به تبیین برنامه هایش برای تولید داخلی در این کشور پرداخت و خواهان دریافت مشوق های مالیاتی برای این منظور شد. به نظر می رسد جلسه پیش رو نیز همراستا با همان نامه باشد و نقش گام بعدی را در مذاکرات اپل ایفا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mi Amir
    Mi Amir | ۲۰ دی ۱۳۹۵

    خب به ما چه

مطالب پیشنهادی