ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی از اسپیکر هوشمند Mi Bunny برای کاربران کم سن و سال پرده برداشت

غول های دنیای فناوری از جمله گوگل و آمازون اعتقاد دارند جای یک اسپیکر هوشمند که مثل موبایل دستیار صوتی داشته باشد خالی است و بر همین اساس دو اسپیکر رقیب با نام های اکو ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۲۰ دی ۱۳۹۵ | ۱۸:۲۰

غول های دنیای فناوری از جمله گوگل و آمازون اعتقاد دارند جای یک اسپیکر هوشمند که مثل موبایل دستیار صوتی داشته باشد خالی است و بر همین اساس دو اسپیکر رقیب با نام های اکو و Home به بازار عرضه کرده اند.

بایدو هم که نسخه ی چینی گوگل به حساب می آید اعتقاد کمابیش مشابهی دارد، با این تفاوت که به جای اسپیکر از یک روبات هوشمند که نقش دستیار دیجیتالی شما را بر عهده دارد رونمایی کرده است.

اما شرکت هموطن بایدو یعنی شیائومی هم روش گوگل و آمازون را می پسندد، چرا که در نمایشگاه CES 2017 اولین اسپیکر هوشمند خود را با نام Mi Bunny معرفی کرده است، محصولی که البته نسبت به رقبا کاربران جوان تری را هدف می گیرد.

طراحی این اسپیکر 29 دلاری شخصیت کارتونی برند شیائومی را یادآوری می کند.  این دستگاه پیام های شما را روی پلتفرم «وی چت» ارسال و دریافت می کند و قادر است مجموعه ای شامل بیش از 10 هزار کتاب را برایتان روخوانی کند. اما عمده ترین نقطه تمایز دستگاه این موضوع به حساب می آید که قابلیت تشخیص گفتار در Mi Bunny به مرور زمان بهبود پیدا می کند.

شرکت چینی پیش از این هم Mituwatch را به عنوان یک ساعت هوشمند برای کودکان رونمایی کرده بود که نشان می دهد شیائومی اهمیت زیادی برای کاربران کم سن و سال تر قائل است.

البته باید اشاره کنیم که این ساعت هوشمند تنها در بازار چین عرضه شد و اسپیکر جدید Mi Bunny هم در حال حاضر فقط در همین کشور به فروش می رسد، در نتیجه بعید است حداقل فعلاً آن را در بازار های دیگر مشاهده کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی