ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل جدید آیپدهای اپل به رشد میزان تقاضای بازار تبلت کمک می کنند

به نظر می رسد کمپانی اپل قصد دارد نسل جدید آیپد را در سه ماهه دوم سال 2017 میلادی، یعنی بهار سال آینده روانه بازار کند و این اتفاق به کاهش نرخ نزولی تقاضای تبلت در ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۰ دی ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

به نظر می رسد کمپانی اپل قصد دارد نسل جدید آیپد را در سه ماهه دوم سال 2017 میلادی، یعنی بهار سال آینده روانه بازار کند و این اتفاق به کاهش نرخ نزولی تقاضای تبلت در بازار جهانی کمک شایانی خواهد کرد.

بنابر جدیدترین گزارشی که از سوی «مینگ چی-کو» منتشر شده، سه مدل آیپد به ترتیب با ابعاد 12.9 اینچ، 10 الی 10.5 اینچ و 9.7 اینچ معرفی و عرضه خواهد شد.

وی معتقد است مدل 12.9 اینچی در واقع نسل دوم آیپد پرو فعلی خواهد بود، در حالی که نسخه 10.5 اینچی مدل کاملاً جدیدی است که گفته می شود از حاشیه بسیار باریکی برخوردار است.

در نهایت آیپد 9.7 اینچی نیز گزینه اقتصادی نسل جدید تبلت های کمپانی اپل محسوب می شود.

Ipad-pro-(32)

این تحلیلگر باتجربه مدعی است چیپست های به کار گرفته شده در دو مدل اول از نوع A10X و توسعه داده شده توسط کمپانی TSMC هستند؛ اما در سوی مقابل چیپست گزینه اقتصادی از نسل A9 و تولید شده توسط سامسونگ است.

پیش بینی می شود روند نزولی میزان تقاضا برای خریداری تبلت در سال جدید نیز ادامه داشته باشد، اما مینگ معتقد است به لطف عرضه آیپدهای جدید، این نرخ تا 10 درصد کاهش پیدا خواهد کرد.

به علاوه احتمالاً مدل 9.7 اینچی نزدیک به 50 الی 60 درصد از مجموعه عرضه آیپدهای نسل جدید را تصاحب خواهد نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مصطفی
    مصطفی | ۲۰ دی ۱۳۹۵

    با اينكه خودم آيفون و آيپد استفاده ميكنم اما بايد واقع بين بود كه اگه اپل ميخواد كاراييآيپد رو به كامپيوتر نزديكتر كنه نيازه كه محيط آيپد رو بازتر بزاره مثل OTG كه متاسفانه با سياست هاي حال حاضر اپل در تقاقضه
    اما با اين شرايطي كه الان هست آيپد همون آيفونه در اندازه اي بزرگتر

مطالب پیشنهادی