ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پایونیر، کنوود و کلاریون از دستگاه های پخش خودرو با پشتیبانی از Android Auto پرده برداشتند

این روزها کمتر پیش می آید که خودروها به دستگاه های پخش تولید شده توسط کارخانه های دیگر نیاز داشته باشند اما در هر صورت پایونیر، کنوود و بعضی دیگر از کمپانی ها در نمایشگاه ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۰ دی ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

این روزها کمتر پیش می آید که خودروها به دستگاه های پخش تولید شده توسط کارخانه های دیگر نیاز داشته باشند اما در هر صورت پایونیر، کنوود و بعضی دیگر از کمپانی ها در نمایشگاه CES 2017 از هدیونیت های جدید خود رونمایی کردند.

پایونیر برای سومین سال پیاپی در جریان نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی، دستگاه های پخش خود را معرفی کرد. کمپانی مذکور با خود مدل های «AVH-4201NEX» با قیمت 700 دلار و «AVIC-6201NEX» با قیمت 900 دلار را به همراه آورد. علاوه بر آن «AVIC-7201NEX» و «AVIC-8201NEX» نیز به ترتیب با قیمت های 1100 و 1300 دلاری معرفی شدند.

pioneer-nex

تفاوت چشمگیری بین مدل های معرفی شده وجود ندارد اما ارزان ترین آنها یعنی «AVH-4201NEX» یک دستگاه پخش رده پایین است که دارای رادیوی ماهواره ای و قابلیت های مفید دیگر است. از طرف دیگر مدل های «AVIC» با پشتیبانی از نقشه ها و مسیریاب HERE عرضه خواهند شد و با افزایش قیمت، حافظه ذخیره سازی برای نقشه ها نیز افزایش می یابد.

kenwood-aa

کنوود نیز در نمایشگاه CES از دستگاه پخش «DMX7740S» پرده برداری کرد که با دو پلتفرم Android Auto و Apple CarPlay سازگاری دارد. هدیونیت مذکور دارای صفحه نمایش لمسی مقاومتی است و از رادیوی ماهواره ای «SiriusXM» پشتیبانی می کند. بلوتوث داخلی آن به کاربر امکان پخش موسیقی از طریق تلفن همراه را خواهد داد.

jvc-carplay-2017

همچنین محصول مشابهی از کمپانی JVC عرضه خواهد شد که دارای صفحه نمایش لمسی مقاومتی 6.8 اینچی، بلوتوث داخلی و پشتیبانی از رادیوی ماهواره ای «SiriusXM» است. مدل مذکور از ماه آینده و با قیمت 500 دلار راهی بازار خواهد شد.

clarion

در آخر کمپانی کلاریون دستگاه پخش «NX807» سازگار با Android Auto را به نمایش گذاشت که در طراحی آن از یک صفحه نمایش 7 اینچی با رزلوشن WVGA استفاده شده است. یکی از قابلیت هایی که کلاریون برای این دستگاه در نظر گرفته، «2Zone Entertainment» نام دارد. قابلیت یاد شده به سرنشینان عقب خودرو امکان گوش دادن به محتوایی متفاوت نسبت به سرنشینان جلو را خواهد داد.

در حالی که کمپانی سازنده به قیمت محصول مورد ذکر اشاره ای نکرده، کلاریون «NX807» قرار است در سه ماهه اول سال جاری به بازار ارائه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • پدرام
    پدرام | ۲۱ دی ۱۳۹۵

    چه گرون چه فرقی با یه اسپارت عون و یا تبلت دارند

مطالب پیشنهادی