ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ گلکسی تب S3 یک گام دیگر به رونمایی رسمی نزدیک تر شد

تبلت های سری گلکسی تب سامسونگ همیشه طرفداران خاص خود را داشته و بسیاری از افراد منتظر عرضه نسل بعدی آن با عنوان گلکسی تب S3 هستند. شایعات و گمانه زنی ها پیرامون نسل بعدی ...

حسام الدین جعفری
نوشته شده توسط حسام الدین جعفری | ۲۰ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

تبلت های سری گلکسی تب سامسونگ همیشه طرفداران خاص خود را داشته و بسیاری از افراد منتظر عرضه نسل بعدی آن با عنوان گلکسی تب S3 هستند.

شایعات و گمانه زنی ها پیرامون نسل بعدی تبلت های گلکسی تب سامسونگ خبر از رونمایی آن در جریان نمایشگاه IFA 2016 می دادند. اما به نظر می رسد که مشکلات به وجود آمده برای گلکسی نوت 7 و جمع آوری آن از بازار، سامسونگ را مجبور کرد تا عرضه تبلت های جدیدش را به تعویق بیندازد.

اکنون اطلاعات مشاهده شده در وبسایت Bluetooth.org گواه آن است که گلکسی تب S3 تأییدیه بلوتوث را دریافت کرده است. همچنین در  Wi-Fi.org نیز محصولی مشابه با مدل SM-T825 قابل مشاهده است که نشان دهنده نزدیک بودن مراسم رونمایی از گجت یاد شده است.

samsung-galaxy-tab-s3

متأسفانه هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ نسل جدید گلکسی تب S را در اواخر فوریه و در جریان نمایشگاه MWC معرفی خواهد کرد یا خیر. اما احتمال آن نیز وجود دارد که تصمیم کره ایها مبنی بر پرده برداری از محصول جدید خود در هفته های آتی باشد.

در هر صورت مشخص است که گلکسی تب S3 با کسب مجوزهای بلوتوث و وای فای، یک گام دیگر به رونمایی رسمی نزدیک تر شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی