ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فروش هفتگی بازی ها در انگلستان؛ Infinite Warfare چند قدم تا شکستن رکورد فاصله دارد

آمریکایی ها امسال با Call of Duty: Infinite Warfare ثابت کردند مهم نیست ساخته های آن ها از دیدگاه کیفیت چگونه باشند، تمام بازی هایی که تحت نام این سری عرضه شوند به فروش عجیب ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۱ دی ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

آمریکایی ها امسال با Call of Duty: Infinite Warfare ثابت کردند مهم نیست ساخته های آن ها از دیدگاه کیفیت چگونه باشند، تمام بازی هایی که تحت نام این سری عرضه شوند به فروش عجیب خود ادامه می دهند. اتفاقا خود اکتیویژن هم از سال ها پیش به این مسئله پی برده بود و همانگونه که قبلا گفتیم، این کمپانی می خواست تا یک ورژن سوم شخص با محوریت رم باستان از فرنچایزش بسازد اما بعدها نظرش عوض شد.

حالا با توجه به اطلاعات به دست رسیده از سوی GFK، ساخته استودیو اینفینیتی وارد توانست هفته ابتدایی سال 2017 را با قدرت آغاز کند و بیشترین فروش را بین بازی های منطقه انگلستان تجربه نماید. با توجه به گزارشات، این هشتمین هفته متوالی است که Infinite Warfare رتبه نخست را به دست آورده و از این حیث آن را می توانیم سومین عنوان سری بنامیم. مقام های نخست و دوم را به ترتیب بلک آپس 3 و مدرن وارفر 2 با 11 و 9 هفته پیاپی صدرنشینی دارند.

چون رزیدنت اویل 7 بیست و چهارم ژانویه عرضه می شود و تا تاریخی که گفتیم خبری از بازی های بزرگی نیست، بنابراین ساخته اینفینیت وارد قابلیت شکستن رکورد اجدادش را خواهد داشت. از Infinite Warfare فاصله بگیریم به رتبه های دوم و سوم می رسیم که جایگاه آن ها به فیفا 17 [با کاهش 72 درصدی نسبت به هفته گذشته] و جی تی ای 5 رسیده است.

پیش از تماشای لیست پر فروش های هفته ای که گذشته، بد نیست بدانید Infinite Warfare شاید از دیدگاه کمپین توانست منتقدها را به خود جذب نماید ولی به واسطه بخش مولتی بازیافت شده از بلک آپس 3، یکی از ضعیف ترین عناوین سری از نگاه امتیازات لقب گرفت. فروش هفته ابتدایی این عنوان برای منطقه انگلستان هم نسبت به قسمت پیشین تقریبا به نصف رسید.

  1. Call of Duty: Infinite Warfare
  2. FIFA 17
  3. Grand Theft Auto V
  4. Battlefield 1
  5. Forza Horizon 3
  6. Watch Dogs 2
  7. Mafia III
  8. Rocket League
  9. Pokémon Sun
  10. Steep
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Sobhan
    Sobhan | ۲۱ دی ۱۳۹۵

    GTA V
    چهار ساله اومده بازار هنوز فروش داره :0

  • aram sali
    aram sali | ۲۱ دی ۱۳۹۵

    حالا cod به هر حال تازه اومده. این وسط GTA چی‌میگه؟ بازی جهان باز با اختیارات فراون. تو ایران حتی بچه‌های زیر ۱۳ سال هم عاشق این بازین.

  • Ali kjh
    Ali kjh | ۲۱ دی ۱۳۹۵

    این GTA V قصد نداره باز نشسته شه از ۱۰ تای برتر؟?
    لامصب الان ۳ ساله همون بالاس پایینم نمیاد

مطالب پیشنهادی