ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال حضور پرچمدار آینده سامسونگ در MWC قوت گرفت

شایعات در مورد گلکسی S8 سامسونگ هر روز وارد مسیر تازه ای می شوند و اطلاعات نامعلومی از پرچمدار کهکشانی آینده کره ای ها منتشر می شود. حال «The Investor»، خبرگزاری تجاری کره ای، از عرضه گلکسی ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۲۲ دی ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

شایعات در مورد گلکسی S8 سامسونگ هر روز وارد مسیر تازه ای می شوند و اطلاعات نامعلومی از پرچمدار کهکشانی آینده کره ای ها منتشر می شود. حال «The Investor»، خبرگزاری تجاری کره ای، از عرضه گلکسی S8 سامسونگ در هجدهم ماه آوریل (۲۹ فروردین ماه) سخن به میان آورده است.

اگر اخبار مرتبط با گلکسی S8 را دنبال کرده باشید، حتما شایعات پیرامون حضور این تلفن هوشمند را در MWC خوانده اید. علاوه بر این، شایعات دیگری در ارتباط با معرفی جدیدترین پرچمدار سامسونگ در ماه های مارس یا اوایل آوریل نیز به گوش می رسید. حال The Investor اعلام کرده که سامسونگ تنها چند هفته قبل از عرضه گلکسی S8، به معرفی آن خواهد پرداخت.

a-concept-to-admire-samsung-galaxy-s8s8-edge

گفته های The Investor به شایعات مبتنی بر حضور جدیدترین کهکشانی سامسونگ در نمایشگاه MWC قوت می بخشد و تقریبا می توان احتمال داد که در ماه فوریه، کره ای ها به طور رسمی گلکسی S8 را معرفی کنند.

همچنین شایعات منتشر شده خبر از وجود سخت افزاری قدرتمند و ویژگی های نرم افزاری تازه ای می دهند که می تواند بر جذابیت پرچمدار آینده سامسونگ بیافزاید.

کره ای ها اعلام کرده اند که در حال به تکامل رساندن یک دستیار صوتی با نام «Bixby» هستند و می خواهند با تعبیه آن در گلکسی S8، وارد رقابتی تنگاتنگ با سیری، دستیار گوگل و کورتانا شوند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد
    محمد | ۲۲ دی ۱۳۹۵

    کارت درسته سامسونگ ??پیش به سوی پیروزی و موفقیت و محصولی انقلابی ? ? بزن دست قشنگرو به افتخار سامسونگ ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? سامسونگ = سلطان ? ? ? ? ? ? ? ? ?

مطالب پیشنهادی