ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل همچنان در پی حل مشکل عمر باتری MacBook Pro است

«Consumer Reports» یک مجله معتبر آمریکایی است که به طور مستقل فعالیت کرده و بررسی هایی بی طرفانه از گجت ها منتشر نموده و کاربران را برای خرید محصولات شرکت های مختلف راهنمایی می کند. ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۲ دی ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

«Consumer Reports» یک مجله معتبر آمریکایی است که به طور مستقل فعالیت کرده و بررسی هایی بی طرفانه از گجت ها منتشر نموده و کاربران را برای خرید محصولات شرکت های مختلف راهنمایی می کند. اما امسال برای اولین بار، این نشریه مک بوک پرو های جدید اپل را به کاربران توصیه نکرد.

علت این موضوع، حقیقت نداشتن ادعای اپل مبنی بر عمر ۱۰ ساعته باتری لپ تاپ های جدیدش بود. فیل شیلر، معاون ارشد بازاریابی اپل پس از انتشار این خبر اعلام کرده بود که با نشریه مذکور همکاری خواهد کرد تا مشکل عمر باتری مک بوک ها را پیدا کند.

در چند روز گذشته و در تعطیلات کریسمس و سال نو چنین اتفاقی رخ داده و مجله Consumer Reports قرار است در این هفته یک بار دیگر عمر باتری مک بوک ها را مورد آزمایش قرار دهد، چرا که اپل می گوید باگی که در مرورگر سافاری مصرف انرژی را بالاتر از حد معمول می برد را یافته و آن را در بتای جدیدترین نسخه macOS رفع کرده است.

اپل همچنان بر عمر باتری ۱۰ ساعته که در تبلیغاتش مورد استفاده قرار گرفته، پافشاری می کند. در هر صورت این نشریه اکنون رضایت داده تا یک بار دیگر آزمایش باتری را تکرار کند و در صورت کسب نتیاج متفاوت، پیشنهاد خود را نیز تغییر دهد.

لازم به ذکر است که مشکل باتری فقط از سوی Consumer Reports گزارش داده نشده بود و بیشتر وب سایت هایی که مک بوک پرو ۲۰۱۶ را بررسی کرده بودند، خبر از کسب نتایج ناپایدار در مورد عمر باتری داده بودند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • مهرداد
    مهرداد | ۲۲ دی ۱۳۹۵

    اپل گند زده

  • احسان
    احسان | ۲۲ دی ۱۳۹۵

    موضوع اینه که مک بوک های قدیمی تر هم بعد از آپدیت به sierra دچار مشکل باتری میشن
    من مک بوک پرو ۲۰۱۵ دارم و قبل از آپدیت به آخرین نسخه مک ۹ ساعت شارژ میگرفتم و الان فقط ۳-۴ ساعت...?

    • fatemeh
      fatemeh | ۲۲ دی ۱۳۹۵

      چندخریده بودیش؟

مطالب پیشنهادی