ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تجهیزات جانبی کنسول نینتندو سوییچ، عرضه یک بازی مبارزه ای را تایید می کنند

در حالی که تنها دو روز تا برگزاری مراسم رونمایی از کنسول نینتندو سوییچ باقی مانده، اخیراً برخی از تجهیزات شخص ثالث این پلتفرم هیبریدی، که توسعه شان بر عهده کمپانی Hori بوده است افشا ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۲ دی ۱۳۹۵ | ۱۳:۲۰

در حالی که تنها دو روز تا برگزاری مراسم رونمایی از کنسول نینتندو سوییچ باقی مانده، اخیراً برخی از تجهیزات شخص ثالث این پلتفرم هیبریدی، که توسعه شان بر عهده کمپانی Hori بوده است افشا شده اند. بنابر تصاویر افشا شده در شبکه اجتماعی توییتر، گران ترین وسیله جانبی برای سوییچ، کنترلری آرکید با قیمت 158 دلار است.

چنین کنترلرهایی غالباً برای بازی های مبارزه ای مورد استفاده قرار می گیرند، اما نینتندو تا به امروز از عنوانی مبارزه ای برای کنسول جدیدش رونمایی نکرده است؛ هرچند که شاید بتوان حدس زد این کنترلر به بازی Super Smash Bros تعلق دارد. در هر صورت، توسعه چنین کنترلری نشان می دهد که باید در آینده نزدیک منتظر رونمایی از عنوانی مبارزه ای باشیم.

3179610-1-w600

از دیگر تجهیزات جانبی Hori برای سوییچ می توان به داکی برای شارژ کنترلرهای Joy-Con، یک پایه، یک آداپتور اترنت و شارژی برای اتومبیل اشاره کرد. علاوه بر این ها، Hori پوسته ای از بازی Legend of Zelda: Breath of the Wild را نیز برای تزیین پایه کنترلرهای Joy-Con و داک سیستم در نظر گرفته و ورژنی وایرلس از کنترلر استاندارد کنسول را توسعه داده که از یک D-Pad غول آسا بهره می برد.

لازم به اشاره است که تاریخ عرضه معین برای پوسته بازی زلدا، ماه مارس در نظر گرفته شده که در این صورت، احتمالا باید منتظر انتشار این بازی به صورت همزمان با سوییچ باشیم.

در نهایت گفتنی است که Hori تنها شریک شخص ثالث نینتندو در توسعه تجهیزات جانبی برای سوییچ به شمار نمی رود و کمپانی Snakebyte هم پیش تر به صورت رسمی از برخی از مخصولات خود برای این پلتفرم رونمایی کرده بود. تصاویر افشا شده از محصولات Hori در پایین قابل مشاهده است.

3179609-0-w600

3179608-s-w600 3179611-2-w600 3179614-5-w600 3179613-4-w600 3179612-3-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Aydinhjr
    Aydinhjr | ۲۲ دی ۱۳۹۵

    جالبه

مطالب پیشنهادی