ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل تاشو انعطاف پذیر ال جی
تکنولوژی

احتمال عرضه موبایل تاشوی ال جی تا اواخر سال ۲۰۱۷

چند سالی هست که همگان چشم انتظار یک تغییر و نوآوری بزرگ در صنعت تولید موبایل های هوشمند هستند. تصور می شود که عرضه یک تلفن هوشمند با نمایشگر انعطاف پذیر بزرگترین تغییری باشد که این صنعت بعد ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۳ دی ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

چند سالی هست که همگان چشم انتظار یک تغییر و نوآوری بزرگ در صنعت تولید موبایل های هوشمند هستند. تصور می شود که عرضه یک تلفن هوشمند با نمایشگر انعطاف پذیر بزرگترین تغییری باشد که این صنعت بعد از عرضه آیفون در سال ۲۰۰۷ به خود خواهد دید، اتفاقی که امید آن وجود دارد تا آخر سال جاری میلادی شاهد تحققش توسط یکی از دو کمپانی کره ای باشیم.

با آن که همین امروز خبری منتشر شد مبنی بر به تعویق افتادن تولید موبایل گلکسی X سامسونگ تا سال ۲۰۱۸ ، اما خبرگزاری «The Korea Herald» معتقد است که هنوز نباید نسبت به ورود این محصول به بازار در سال جاری میلادی ناامید بود.

این پایگاه خبری در خصوص دیگر برند کره ای نیز معتقد است که آنها می توانند در سه ماهه چهارم ۲۰۱۷ حدود ۱۰۰ هزار دستگاه از موبایل تاشوی خود را آماده عرضه به بازار سازند.  The Korea Herald معتقد است که شانس ال جی برای رونمایی از «اولین» موبایل با نمایشگر انعطاف پذیر، از رقیب هموطنش بیشتر است، چرا که آنها حدود سه سال را صرف توسعه چنین محصولی کرده اند.

یک احتمال دیگر نیز وجود دارد، این که ال جی به جای تولید موبایل اختصاصی، فناوری نمایشگر انعطاف پذیر خود را در اختیار دیگر کمپانی ها چون هوآوی یا اپل قرار دهد.

به هر روی، از شواهد امر چنین برمی آید که بالاخره در حال نزدیک شدن به «جهش بزرگ بعدی» در صنعت موبایل های هوشمند هستیم. جایی که عملاً مزر بین موبایل ها و تبلت ها از بین خواهد رفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • salari
    salari | ۲۳ دی ۱۳۹۵

    از نظر من این یه چیز کم طرفداره مثل ادج سامسونگ
    این تا زمانی که نتونی انعطاف پذیری رو به صورت دلخواه تنظیم کنی که چه موقع جمع بشه کی خم بشه اگه موافقید لایک مخالف دیس لایک

    • Dandelions
      Dandelions | ۲۵ دی ۱۳۹۵

      ابدا کم طرفدار نیست اون نمایشگر اج سامسونگ اصلا کاربردی نیست. که چی مثلا ! نمایشگر ازین ور به اون کشیده میشه و خوندنش هم سخته! هی باید زیر و و کنی گوشی رو. اما این که گوشی منعطف باشه باعث میشه خیلی کاربردهای زیادی داشته باشه و حملش هم آسونت بشه. حداقل خیال آدم راحته که وقتی تو جیب شلوار میذاره نمیشکنه. مهم تر اینکه جمع و جورتره

مطالب پیشنهادی