ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل میان رده HTC U Play معرفی شد؛ کوچک، قدرتمند، زیبا

کمپانی اچ تی سی ساعتی پیش طی کنفرانسی خبری، از دو موبایل HTC U Ultra و HTC U Play رونمایی کرد. اگرچه مدل Ultra بدون شک ستاره اصلی سری U به شمار می رود، اما ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ دی ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۲

کمپانی اچ تی سی ساعتی پیش طی کنفرانسی خبری، از دو موبایل HTC U Ultra و HTC U Play رونمایی کرد. اگرچه مدل Ultra بدون شک ستاره اصلی سری U به شمار می رود، اما U Play هم قطعاً به دل آن دسته از دوست داران موبایل های HTC که دستگاهی میان رده و کوچکتر با مشخصات نه چندان پیشرفته را ترجیح می دهند خواهد نشست.

U Play نه تنها از برادر قدرتمند خود کوچکتر است، بلکه از منظر طراحی نیز تفاوت هایی با آن دارد. اگرچه در هر دو اسمارت فون، فلز جایش را به شیشه داده، تفاوت های میان طراحی دوربین و دیگر بخش های دو موبایل، تمیز دادن آنها از یکدیگر را تسهیل می کند.

htc-u-ultra-and-u-play-first-look-aa-1-of-3-1200x800-w600

از منظر سخت افزاری، HTC U Play از پردازنده هلیو مدیاتک بهره می برد و نمایشگری 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p را در اختیار کاربر قرار می دهد. از دیگر مشخصات دستگاه می توان به 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی به همراه درگاه مایکرو SD، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی با تکنولوژی UltraPixel و باتری 2500 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

مشخصات سخت افزاری U Play مسلماً به اندازه U Ultra در سطحی پریمیوم قرار ندارند، اما باز هم بسیار جالب توجه تلقی می شوند. تکنولوژی USonic هم در این موبایل هوشمند به کار رفته که بهترین صدای ممکن را براساس نویز پیرامون گوش شما تنظیم می کند. در بخش نرم افزار، U Play به صورت پیش فرض از اندروید 7.0 نوقا بهره گرفته و رابط کاربری Sense هم روی آن به چشم می خورد.

htc-u-play-first-look-aa-10-of-11-w600

استفاده از Sense به این معناست که دارندگان U Play و U Ultra می توانند از اپلیکیشنی جانبی به عنوان دستیار شخصی استفاده کنند که عادت های شما را یاد گرفته و نکات خاصی، مانند شارژ دستگاه بسته به برنامه روزانه تان یا ترک محل کار بسته به شرایط راه و آب و هوایی را یادآور شده و رستوران های خاصی را برای صرف غذا پیشنهاد می دهد.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره قیمت گذاری و تاریخ عرضه HTC U Play در دسترس نیست اما می توان در اوایل سال جاری میلادی، منتظر عرضه آن در «بازارهای منتخب جهانی» بود. نظر شما درباره موبایل میان رده U Play چیست؟ در صورت قیمت گذاری مناسب، حاضر به خرید چنین موبایلی هستید؟ نظرتان را با دیجیاتو به اشتراک بگذارید.

htc-u-play-first-look-aa-9-of-11-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • عموجانی
    عموجانی | ۲۴ دی ۱۳۹۵

    دوتا از بزرگترین ایرادای گوشی لنز برآمده ی دوربین و محل جای گیری سنسور اثر انگشت هستش.منظورم اینه که فضای خالی بین بالا و پایین سنسور باهم یکی نیست.

  • Rza.H
    Rza.H | ۲۳ دی ۱۳۹۵

    U play عالیییه ،جفت دوربین ۱۶ بابا خدااااس این عالیییببه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی