ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل هوشمند HTC U Ultra در قیاس با سایر پرچمداران چه ابعادی دارد؟

HTC امروز طی مراسمی از موبایل های سری U خود رونمایی کرد. سری U دو مدل U Ultra و U Play را در خود جای داده که به ترتیب، اندازه ای برابر با 5.7 اینچ ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۳ دی ۱۳۹۵ | ۱۴:۴۸

HTC امروز طی مراسمی از موبایل های سری U خود رونمایی کرد. سری U دو مدل U Ultra و U Play را در خود جای داده که به ترتیب، اندازه ای برابر با 5.7 اینچ و 5.2 اینچ دارند.

مشخصاً موبایل U Ultra به عنوان عضو پرچمدار این خانواده، توجه بیشتری را به خود جلب خواهد کرد؛ دستگاه مورد اشاره از طراحی کاملاً متفاوتی بهره می برد و از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 821 بهره می گیرد. علاوه بر این، U Ultra از نمایشگری ثانویه نیز برخوردار شده که با رابط کاربری یادگیری ماشینی Sense، ادغام گشته است.

اما مسلماً یکی از مهم ترین ویژگی های U Ultra که در نگاه نخست توجه را به خود جلب می کند، ابعاد بسیار بزرگ دستگاه است. با توجه به همین، سوال اصلی اینجاست که U Ultra در قیاس با سایر موبایل های هوشمند عظیم الجثه، چه اندازه ای دارد؟ آیا ابعاد از موبایل های آیفون 7 پلاس یا ال جی V20 بزرگ تر است؟

در قیاس با ال جی V20، آیفون 7 پلاس و گلکسی اس 7 اج

untitled-copy-w600 untitled1-copy-w600

تنها زمانی می توان به اندازه واقعی HTC U Ultra پی برد که آن را کنار سایر موبایل های هوشمند بزرگ قرار دهیم. این موبایل ابعادی بزرگتر نسبت به آیفون 7 پلاس و ال جی V20 -که خود دستگاه هایی بیش از حد بزرگ تلقی می شوند- دارد و جثه اش به وضوح از گلکسی اس 7 اج سامسونگ درشت تر است.

در قیاس با گوگل پیکسل اکس ال، وان پلاس 3T و نکسوس 6

untitled2-copy-w600 untitled3-copy-w600

شاید تنها موبایلی که می تواند از منظر ابعاد با HTC U Ultra برابری کند، نکسوس 6 باشد. این دستگاه 6 اینچی که تقریباً دو سال پیش به بازار آمده، عرض بیشتری نسبت به HTC U Ultra دارد اما ارتفاع پرچمدار تایوانی ها، کماکان بلندتر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali kjh
    Ali kjh | ۲۳ دی ۱۳۹۵

    سلطان جمع و جور ساختن گوشی فقط الجی.
    همیشه صفحه ش بزرگتره و سایز گوشی اندازه گوشیهای دیگه با صفحه کوچیکتره(البته جز جی۵ که طراحی ماژولارش یکم بهم زد ترکیبش رو)?

    • htc lover
      htc lover | ۲۷ دی ۱۳۹۵

      ابعادو ول کن چند میلیمتر مگه چه ارزشی داره مهم کیفیت ساخت گوشیه که این گوشی حرف نداره

مطالب پیشنهادی