ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ عرضه زلدای جدید با نمایش تریلری جذاب مشخص شد

بالاخره تاریخ عرضه رسمی و دقیق بازی مورد انتظار و جذاب The Legend of Zelda: Breath of the Wild که از مدت ها قبل برای کنسول Wii U معرفی شده بود و می دانستیم برای ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۴ دی ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

بالاخره تاریخ عرضه رسمی و دقیق بازی مورد انتظار و جذاب The Legend of Zelda: Breath of the Wild که از مدت ها قبل برای کنسول Wii U معرفی شده بود و می دانستیم برای کنسول سوییچ هم عرضه خواهد شد، مشخص گردید.

بنابر آنچه در طی مراسم اختصاصی معرفی نینتندو سوییچ دیدیم، جدیدترین بازی زلدا در تاریخ سوم مارس (13 اسفند) همزمان با عرضه کنسول منتشر خواهد شد.

گفتنی است نینتندو در ماه های گذشته چندین تریلر مختلف از این بازی را منتشر کرده که مهم ترین و واضح ترین آن در جریان نمایشگاه E3 2016 پخش گردید.

امروز هم در حالی که تصور می کردیم به پایان مراسم رسیده ایم، ژاپنی ها از عبارت مشهور «One Last Thing» استفاده کردند و تریلری جدید از زلدا را ضمن تاریخ عرضه دقیق آن به نمایش در آوردند.

بنابر ادعای سازندگان، نسخه سوییچ این بازی تقریباً با نسخه Wii U برابری خواهد کرد، هرچند که از برخی از مزایای منحصر به فرد کنسول هیبریدی جدید نینتندو بهره مند خواهد بود.

در ادامه پیشنهاد می کنیم تماشای تریلر جدید این بازی را از دست ندهید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی