ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رضایت Consumer Reports از مک بوک پرو 2016 اپل پس از رفع مشکل باتری

پس از چندین هفته کشمکش، وب سایت Consumer Reports بالاخره مک بوک پروهای جدید اپل را به فهرست دستگاه های پیشنهادی خود اضافه کرد. طبق اظهارات اپل، لپ تاپ هایی که برای تست به این ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

پس از چندین هفته کشمکش، وب سایت Consumer Reports بالاخره مک بوک پروهای جدید اپل را به فهرست دستگاه های پیشنهادی خود اضافه کرد. طبق اظهارات اپل، لپ تاپ هایی که برای تست به این مؤسسه ارائه شده بودند، ایراد نرم افزاری در مرورگر سافاری داشتند که باعث ناپایداری در وضعیت باتری و عملکرد نامناسب آن می شد.

پس از بروز این مسائل، شرکت سازنده موضوع را پیگیری کرده و باگ مورد بحث را رفع نمود، و حال به نظر می رسد رضایت Consumer Reports جلب شده است، چون در گزارش جدید آنها می خوانیم:

با این آپدیت نرم افزاری، هر سه مدل مک بوک پرو در آزمایشگاه های ما به خوبی عمل کردند، و یکی از آنها 18.75 ساعت شارژدهی داشت. ما تمامی مدل ها را به روشی مشابه با تمامی محصولات دیگر، چندین بار تست کردیم.

رکورد 18.75 ساعته مربوط به مک بوک پرو 13 اینچی بدون تاچ بار است، و این نتایج از تست باتری اختصاصی این مؤسسه بر اساس بارگذاری وب سایت های مختلف در مرورگر سافاری و خاموش کردن کَش وب به دست آمده است.

گفتنیست Consumer Reports در گزارش اولیه خود اعلام کرده بود مک بوک پروهای جدید با مشکل شدید باتری مواجه هستند و شارژدهی آنها بین 4 تا 20 ساعت متغیر است، بنابراین خرید آن را پیشنهاد نمی کند. این اظهارات کمی بحث برانگیز بود و بسیاری از طرفداران و منتقدین را به واکنش واداشت.

به هر حال، اگر قصد دارید مک بوک پرو های 2016 اپل را بخرید، اکنون می توانید از وضعیت باتری آن مطمئن باشید، چون Consumer Reports می گوید هیچکدام از این لپ تاپ ها بر اساس تست های آنها کمتر از 15.75 ساعت شارژدهی نخواهند داشت. البته توجه داشته باشید این رقم با تست سبک مؤسسه مورد بحث به دست آمده، و نتایج در شرایط واقعی کاملاً متفاوت خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • a_041
    a_041 | ۲۴ دی ۱۳۹۵

    خیلی جالبه که یک دفعه نظرشو تغییر داد!!!! اولش اصرار داشت که دیگه هیچ آزمایشی در کار نخواهد بود اما تو چند روز شد بهترین . مطمئناً یه بده بستانی بین اپل و این وب سایت هست که اینجوری نظرشو عوض کرده

مطالب پیشنهادی