ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

قیمت و تاریخ عرضه کنسول نینتندو سوییچ رسماً مشخص شد

انتظارها به پایان رسید و بالاخره کمپانی نینتندو در همان دقایق ابتدایی مراسم معرفی و رونمایی از کنسول مورد توجه نینتندو سوییچ، از قیمت و تاریخ عرضه آن پرده برداشت. این دستگاه دوست داشتنی سوم ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۴ دی ۱۳۹۵ | ۰۷:۴۵

انتظارها به پایان رسید و بالاخره کمپانی نینتندو در همان دقایق ابتدایی مراسم معرفی و رونمایی از کنسول مورد توجه نینتندو سوییچ، از قیمت و تاریخ عرضه آن پرده برداشت.

این دستگاه دوست داشتنی سوم مارس سال جاری میلادی (13 اسفند) به صورت بین المللی روانه بازار خواهد شد.

قیمت در نظر گرفته شده برای سوییچ در کشور ژاپن 29980 ین و حدود 299.99 دلار در آمریکا بوده و در مناطق مختلف قاره اروپا متفاوت خواهد بود. لازم به ذکر است قیمت این کنسول در سایر مناطق مانند قاره اقیانوسیه اطلاع رسانی نشد.

گفتنی است سرویس شبکه آنلاین نینتندو سوییچ از پاییز سال 2017 آغاز به کار خواهد کرد و کاربران برای دسترسی به محتوای آن (مانند رقبا) می بایست هزینه اشتراک ماهیانه یا سالیانه پرداخت نمایند.

نکته قابل توجه جایی است که کنسول Wii U در سال 2012 در ابتدا با قیمت 349 دلار روانه بازار شد و از طرفی اکس باکس وان و پلی استیشن 4 سال بعد به ترتیب با قیمت های 499 و 399 عرضه گردیدند.

nintendo-switch-dock-625x352-w600

یقیناً هزینه اطلاع رسانی شده کمی از پیش بینی ها و شایعات قبل بالاتر است، اما باز هم به حد قابل قبولی مناسب به نظر رسیده و با وجود اینکه در حال حاضر سایر رقبا از قیمت دستگاه های خود کاسته اند، نینتندو فرصت مناسبی خواهد داشت تا دستگاه هیبریدی خاص و جذابش را به رخ همگان بکشد.

به علاوه عرضه بازی در ماه مارس فرصت مناسبی است که با در اختیار گرفتن عناوین محبوبی مانند The Legend of Zelda: Breath of the Wild، عید نوروز بی نظیری را تجربه کنیم.

اگر همه چیز خوب پیش برود، کنسول سوییچ دقیقاً همان اهرم موفقیتی است که نینتندو به آن نیاز دارد و تحولی نوین و هیجان انگیز در صنعت بازی های ویدیویی ایجاد خواهد نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Me.n.KHOF4SH
    Me.n.KHOF4SH | ۲۴ دی ۱۳۹۵

    خیلی کنسول جذابیه. خلاقیت خیلی زیادی براش بکار رفته از همه لحاظ. ولی متاسفانه کنسول خیلی ضعیفیه و مطمئنا محدودیت های خودش رو داره و 100% بازی هایی مثل Witcher 3 و Battle1 رو به صورت اورجینال نمیتونه اجرا کنه. همین محدودیت ها در آینده و پیشرفت بازی های ویدیویی در چند سال آینده و مخصوصا روی کار اومدن PS4 Pro برای نینتندو دردسر ایجاد میکنه. این کنسول فقط و فقط در صورتی موفق میشد که قیمتش زیر 250 دلار بود.

    • سعید
      سعید | ۲۴ دی ۱۳۹۵

      قیمتش باید کم میشد و از اون مهمتر قیمت بازی هاشه خیلی زیاده 60 دلار خیلی طرف میتونه یک گوشی خوب بخره بره توی اینترنت بازی های خیلی خوبی نصب کنه با قیمت مناسب?

  • Hamid Nezafat
    Hamid Nezafat | ۲۴ دی ۱۳۹۵

    یعنی درد بلای دیجیاتو بخوره تو سر سایتایی مثه دیجی مگ که چند ساعته از معرفی این کنسول میگذره و هنوز توی خواب خوش صبح جمعشون غرق ان. واقعا دمتون گرم با این خبرای به روزتون.راستی قرار نیست واسه ios هم اپ رو توسعه بدین؟

  • سعید
    سعید | ۲۴ دی ۱۳۹۵

    من مخالف حرف نویسنده سویچ موفق نخواهد شد حداقل در دراز مدت دل مصرف کننده میزنه اینکه یک کنسول فروشش زیاد باشه خوبه اما چقدر عمر میکنن مهم تره فیمتش که 300 دلار!گرافیک بازیشم که دیگه معلوم چقدر ضعیفه با توسعه گوشی های همراه رم گرافیک پردازشگر این موبایل ها جدید سویچ زود بازارش از دست میده این نظر منه شایدم اینطور نشه شانشی که اورده ژاپنی خوب میخرن وگرنه توی اروپا امریکا بود شانسش کم بود

    • Aydinhjr
      Aydinhjr | ۲۴ دی ۱۳۹۵

      من 100% با نظر شما مخالفم به نظر من این کنسول فوق العاده است

    • Hamid Nezafat
      Hamid Nezafat | ۲۴ دی ۱۳۹۵

      منم موافقم با نظرت...این کنسول بین کنسول های خونگی و موبایلها جایی نداره و محکوم به شکسته هر چند تجربه ثابت کرده به علت جو اولیه بازار فروش خوبی رو تجربه میکنه ولی در دراز مدت امار فروشش به شدت افت میکنه.

      • سعید
        سعید | ۲۴ دی ۱۳۹۵

        دقیقا فروش اولیه احتمالا خوبه اما به مرور کم کم میشه از طرقی قیمت بازیش که 60 دلار حافظه کم باعث میشه طرف پول به حافظه بده الان کنسول جدید سونی کیفیت خوبی داره مایکروسافتم که داره بدجور میاد تازههههه واقعیت مجازیم طرفدار داره که این کنسول ناتوانه در اون

مطالب پیشنهادی