ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Wi-Fi SweetSpots؛ یابنده بهترین نقاط خانه برای دریافت امواج وای فای

همیشه مشکل افت سرعت اینترنت به خاطر سرویس دهی بد ISP ها نیست، گاهی اوقات خودمان با قرار دادن مودم در نقطه نامناسب مقصر هستیم. می دانید که معماری داخلی هر ساختمان و مصالح به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

همیشه مشکل افت سرعت اینترنت به خاطر سرویس دهی بد ISP ها نیست، گاهی اوقات خودمان با قرار دادن مودم در نقطه نامناسب مقصر هستیم. می دانید که معماری داخلی هر ساختمان و مصالح به کار برده شده در کف و دیوار ممکن است باعث به وجود آمدن نقاط کوری شود که امواج وای فای نتوانند به راحتی از آن ها گذر کنند.

بنابراین لازم است که اولا بهترین جای خانه را برای قرار دادن مودم در نظر بگیریم و ثانیا برای استفاده از حداکثر قدرت سیگنال بهترین نقاط خانه را شناسایی کنیم. اپلیکیشن Wi-Fi SweetSpots با مکانیزمی جالب به انجام این کار کمک می کند.

بلافاصله بعد از باز کردن Wi-Fi SweetSpots، اپلیکیشن به طور زنده شروع به سنجش سرعت اینترنت کرده و نتیجه را روی نمودار به نمایش می گذارد. هر جا که سرعت بالاتر بود نمودار شیب صعودی به خود می گیرد و در نقاط کور طبیعتا به انتهای صفحه می چسبد.

7-w600

مکانیزم کار Wi-Fi SweetSpots تقریبا شبیه فلزیاب هاست و اتفاقا مثل آن ها موقع رسیدن به موقعیت درست می تواند بوق هم بزند. به فرض اگر اتاق خواب شما از اتاق نشیمن سیگنال بهتری دریافت کند، می توانید با شنیدن صدای بوق نقطه مورد نظرتان را در حافظه اپلیکیشن ثبت کنید.

برای این کار کافیست انگشت تان را مدتی روی دکمه Record نگه داشته تا اپلیکیشن میانگین سرعت در آن نقطه را برای شما تخمین بزند. حالا با ثبت این نقطه در اپلیکیشن می توانید به اتاق دیگری رفته و همین میانگین گیری را برای آنجا هم انجام دهید.

فایده کار این است که در نهایت فهرستی از وضعیت سیگنال وای فای در اتاق های مختلف خانه خواهید داشت که با مقایسه آن ها بدانید که برای دانلودهای سنگین یا استقرار گجت ها کدام نقاط ایده آل هستند. Wi-Fi SweetSpots، این اپلیکیشن کاربردی و رایگان را می توانید همین حالا از اپ استور و گوگل پلی دانلود نمایید.

Wi-Fi SweetSpots

Wi-Fi SweetSpots

سازنده: ASSIA-Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 26.6 / 3.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • | ۲۴ دی ۱۳۹۵

    دلیل این همه اختلاف حجم بین iOS و Android چیه؟

مطالب پیشنهادی