ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین به روز رسانی عمده اپلیکیشن Authenticator مایکروسافت ارائه شد

روز گذشته مایکروسافت نخستین آپدیت عمده برای اپ Authenticator را ارائه کرد؛ به لطف به روز رسانی اخیر، کاربران اندروید و iOS که در مرحله تست بتای این نرم افزار احراز هویت دو عاملی مشارکت می ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

روز گذشته مایکروسافت نخستین آپدیت عمده برای اپ Authenticator را ارائه کرد؛ به لطف به روز رسانی اخیر، کاربران اندروید و iOS که در مرحله تست بتای این نرم افزار احراز هویت دو عاملی مشارکت می کنند قادر خواهند بود مستقما از طریق تلفن های همراه شان به حساب مایکروسافت خود دسترسی پیدا کنند.

در مورد این اپلیکیشن هم چنانچه آشنایی لازم را با آن ندارید، باید بگوییم که لایه حفاظتی دیگری را در زمان لاگین کردن کاربران به اکانت برایشان فراهم می کند. همانگونه که گفته شد این نرم افزار دارای فابلیت احراز هویت دو عاملی (یا همان تایید دو مرحله ای است) و برای آن دسته از افرادی که دوست دارند در ایمنی کامل وارد حساب کاربری شان شوند ایده آل به نظر می آید.

به لطف به روز رسانی اخیر، بعد از ورود به حساب کاربری تان می توانید از گزینه ای تحت عنوان use an app instead استفاده نمایید. در این صورت، کمی بعد اعلانی را از طریق موبایل تان دریافت خواهید کرد که به شما اطلاع میدهد می توانید با استفاده از اثر انگشت یا وارد کردن پین کد عمل ورود به حساب کاربری تان را در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

گفتنی است که این قابلیت برای آن دسته از مشارکت کنندگان بتا که اقدام به افزودن اکانت مایکروسافت تازه ای به آن کرده اند به صورت خودکار فعال می شود اما در دیگر موارد (نظیر افزودن شغل، مدرسه یا حساب های فیسوک و شبکه های اجتماعی نظیر آن) لازم است از طریق منوی کشویی اپلیکیشن گزینه enable phone sign-in یا فعالسازی ورود از طریق موبایل را انتخاب نمایید.

در پایان باید اشاره نماییم که کاربران ویندوز 10 موبایل هم اکنون به برنامه بتا دسترسی ندارند اما در آینده نزدیک قطعا به روز رسانی رسمی برای آخرین نسخه از این اپ را دریافت خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی