ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نگاهی نزدیک به کنترلرهای جوی کان نینتندو سوییچ

بی شک یکی از متفاوت ترین قابلیت های نینتندو سوییچ نسبت به همتایانش را می توانیم کنترلرهای جوی کان دیوایس بعدی ژاپنی ها بنامیم. با توجه به گفته های این کمپانی، نینتندو سوییچ آمده تا ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۴ دی ۱۳۹۵ | ۰۸:۱۰

بی شک یکی از متفاوت ترین قابلیت های نینتندو سوییچ نسبت به همتایانش را می توانیم کنترلرهای جوی کان دیوایس بعدی ژاپنی ها بنامیم. با توجه به گفته های این کمپانی، نینتندو سوییچ آمده تا تمام قابلیت های مثبت پلتفرم های قبلی این کمپانی را با هم ترکیب کند و رویداد معرفی کنسول بازی سوییچ نشان داد که جوی کان ها هم از این قاعده مستثنی نیستند.

جدا از توضیحات این کمپانی با یک ویدیو، اکانت رسمی نینتندو تصویری توییت کرده که توضیحات کاملی پیرامون بخش های مختلف جوی کان ها می دهد. شما با این کنترلرها نه تنها قابلیت تجربه بازی های ویدیویی به صورت تک نفره یا دو نفره [هر کسی با یک جوی کان] را خواهید داشت، بلکه می توانید با دکمه Capture Button اسکرین شات هایی که می خواهید را از بازی بگیرید.

البته نینتندو گفته بعدها قابلیت ضبط ویدیو را هم با همین دکمه فراهم خواهد کرد. همچنین حالا خود جوی کان ها نقش وی موت ها [کنترلرهای حرکتی Wii که برای Wii U هم استفاده می شدند] را داشته و با اضافه سازی یک قطعه به کنار آن ها تجربه ای لذت بخش را به خود هدیه خواهید داد.

جالب اینجاست بدانید همانگونه که قبلا پتنت ها نشان می دادند نینتندو از تکنولوژی استفاده کرده تا هنگام انجام عناوین نینتندو سوییچ با جوی کان ها، دست بازیکن یک احساس متفاوت بسته به موقعیت خود را تجربه نماید. پیش از مشاهده تصویر، بد نیست بدانید جوی کان ها به دوربینی برای ضبط حرکات هم مجهز شده اند. نینتندو سوییچ 3 مارس (12 اسفند) با قیمت 299 دلار عرضه می شود.

c2be1asxgae8f_k-jpg-large-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی