ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نینتندو از قیمت کنترلرها و تجهیزات جانبی کنسول بازی سوییچ پرده برداشت

رویداد امروز نینتندو نشان داد که ژاپنی ها همانند دیوایس های قبلی خود به کنترلرهای نینتندو سوییچ خیلی امیدوار هستند. با توجه به اطلاعات به دست آمده، جوی کان ها نه تنها نقش دسته های ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

رویداد امروز نینتندو نشان داد که ژاپنی ها همانند دیوایس های قبلی خود به کنترلرهای نینتندو سوییچ خیلی امیدوار هستند. با توجه به اطلاعات به دست آمده، جوی کان ها نه تنها نقش دسته های معمولی را ایفا می کنند بلکه از آن ها می توانید به عنوان کنترلرهای حرکتی برای انجام بازی های پلتفرم هیبردی این کمپانی استفاده نمایید. جدا از این شاهد دوربینی هم پایین جوی کان ها هستیم که حرکت شما را ضبط خواهند نمود.

حالا پرسش اینجاست با این همه امکانات، قیمت کنترلرها به تنهایی چه قدر است؟ وب سایت شعبه آمریکایی نینتندو سرانجام جواب بازیکن ها را داد. با توجه به گفته های این کمپانی جفت جوی کان ها قیمتی معادل 80 دلار داشته و اگر می خواهید آن ها را تکی بخرید باید 50 دلار برای بپردازید.

%d9%86%db%8c%d9%86%d8%aa%d9%86%d8%af%d9%88

البته جوی کان ها تنها کنترلرهای کنسول بازی سوییچ نیستند و ژاپنی ها برای بازیکن های حرفه ای یک دسته متفاوت هم طراحی کرده اند.  این وسیله که با نام Pro Controller شناخته می شود، مشابه همتایش برای Wii U بوده [تقریبا همانند کنترلرهای معمولی کنسول ها یا رایانه های شخصی] بوده و 70 دلار قیمت گذاری شده است.

جدا از کنترلرها، آن ها جزییاتی از تجهیزات جانبی نینتندو سوییچ هم به اشتراک گذاشتند که با توجه به آن، برای شارژ جوی کان ها حتما نیازی نیست این کنترلرها را به داک کنسول وصل نمایید و می توانید Charging Grip را با قیمت 30 دلار خریداری کنید.

%d9%86%db%8c%d9%86%d8%aa%d9%86%d8%af%d9%88-%d8%b3%d9%88%db%8c%db%8c%da%86

با این وسیله جوی کان ها به واسطه یک دیوایس به هم متصل شده و حتی هنگام بازی شارژ خواهند شد. همچنین کسانی که خواهان تهیه یک داک اضافه برای کنسول هستند، می توانند با پرداخت 90 دلار آن را به همراه یک آداپتور AC و کابل AC تهیه نمایند. در پایان به فرمان های معروف نینتندو می رسیم که از دیرباز شاهد هماهنگ سازی آن ها با کنترلرهای کنسول های این کمپانی بودیم.

قیمت جفت این فرمان ها 15 دلار است که مطمئنا با این وسیله ها تجربه ای متفاوت از بازی ماریو کارت را به خود هدیه خواهید داد. بد نیست بدانید نینتندو سوییچ 3 مارس (13 اسفند) با قیمت 299 دلار به عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • st
    st | ۲۴ دی ۱۳۹۵

    هیچی کنسولی به پای ps4 و ایکس باکس وان نمیرسه .این کنسول مشتری خاصه خودشو فقط میطلبه .ولی سونی و مایکرو برای تمامه سلیقه ها طراحی شده .

    • طه مسیحی
      طه مسیحی | ۲۵ دی ۱۳۹۵

      من پی سی گیمرم با ps و xbox بازی کرم به اندازه پی سی خوشم نیومد

مطالب پیشنهادی