ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرویس تلویزیون اینترنتی اپل
تکنولوژی

احتمال ورود جدی اپل به عرصه تولید برنامه های تلویزیونی

بنا بر گزارش نشریه وال استریت ژورنال، اپل قصد دارد به طور جدیدی وارد عرضه تولید برنامه های تلویزیونی شود. به این ترتیب عرصه رقابت جدیدی میان این کمپانی با دیگر شبکه های تلویزیونی اینترنتی چون ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۴ دی ۱۳۹۵ | ۰۱:۰۰

بنا بر گزارش نشریه وال استریت ژورنال، اپل قصد دارد به طور جدیدی وارد عرضه تولید برنامه های تلویزیونی شود. به این ترتیب عرصه رقابت جدیدی میان این کمپانی با دیگر شبکه های تلویزیونی اینترنتی چون نتفلیکس و آمازون پرایم فراهم می شود.

ظاهراً شرکت کالیفرنیایی قصد دارد از اواخر سال ۲۰۱۷ محتواهای ویدیویی اختصاصی خود را از طریق سرویس عضویت «Apple Music» به کاربران خود ارائه دهد. این ویدیوها قرار است توسط تهیه کنندگان کارکشته و در قالب شو های تلویزیونی و فیلم های سینمایی عرضه شوند. لازم به ذکر است که محتواهای نمایشی و داستانی سهم بیشتری از این ویدیوها را به خود اختصاص خواهند داد.

اپل مدت زیادی است که علاقه خود برای ورود به این عرصه را آشکار ساخته. در میانه های سال ۲۰۱۶ بود که این شرکت مجموعه تلویزیونی «Carpool Karaoke» را خریداری نمود و سپس تیم کوک مدیرعامل آن در یکی از قسمت های برنامه مذکور حاضر شد.

همان طور که پیش تر اشاره شد، اپل با این تصمیم وارد رقابت با سرویس هایی چون نتفلیکس و آمازون پرایم خواهد شد. در حال حاضر هردوی این سرویس ها منبع قابل توجه از فیلم ها و سریال های ارجینال را اختیار دارند.

البته وال استریت ژورنال معتقد است که اپل به احتمال فراوان قصد رقابت مستقیم با دو سرویس مورد اشاره را ندارد، بلکه محتواهای ویدیویی این کمپانی بیشتر با هدف تقویت جایگاه سرویس Apple Music در مقابل رقیب قدرتمندش Spotify تولید و عرضه خواهند شد.

علاوه بر این ها، با افت درآمدهای شرکت کالیفرنیایی از بخش سخت افزار، توجه مقامات اپل به بخش سرویس های آنلاین بیش از پیش افزایش یافته و آنها امیدوارند بتوانند از این طریق به منابع درآمدی جدیدی دست پیدا کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی