ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Splatoon 2 برای کنسول نینتندو سوییچ تایید شد

کمپانی نینتندو دقایقی پیش در جریان مراسم رسمی معرفی کنسول نینتندو سوییچ، از دومین قسمت بازی پرطرفدار و مفرح Splatoon (اسپلاتون) پرده برداشت. این بازی در هر سه حالت رومیزی، متصل به تلویزیون و همراه ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۴ دی ۱۳۹۵ | ۰۸:۲۶

کمپانی نینتندو دقایقی پیش در جریان مراسم رسمی معرفی کنسول نینتندو سوییچ، از دومین قسمت بازی پرطرفدار و مفرح Splatoon (اسپلاتون) پرده برداشت.

این بازی در هر سه حالت رومیزی، متصل به تلویزیون و همراه کنسول هیبریدی سوییچ قابل بازی خواهد بود و مودهای متنوع و جذابی را به همراه گیم پلی بهینه سازی شده بخش چندنفره ارائه می نماید.

splatoon_2-w600

آبان ماه بود که نخستین تریلر رونمایی از نینتندو سوییچ منتشر شد و در یکی از سکانس های آن متوجه شدیم چند نفر مشغول به تجربه یکی از بخش های چندنفره اسپلاتون هستند.

درست از همان زمان شایعات توسعه دومین قسمت از این بازی که سال 2015 برای کنسول Wii U عرضه شد قوت گرفت و حالا می دانیم که تابستان سال آینده اسپلاتون 2 را در اختیار خواهیم داشت.

گفتنی است قیمت و تاریخ عرضه دقیق کنسول مورد انتظار نینتندو سوییچ ابتدای مراسم مذکور اطلاع رسانی شد و با این تفاسیر، سیزدهم اسفند ماه سال جاری با قیمت 299 دلار به آن دسترسی خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی