ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چهارمین نسخه بتای iOS 10.2.1 برای توسعه دهندگان منتشر شد

کمپانی اپل به تازگی چهارمین نسخه بتا iOS 10.2.1 را برای توسعه دهندگان منتشر نموده تا به آزمایش اپلیکیشن هایشان روی آیفون، آیپد و آیپاد لمسی بپردازند. iOS 10.2.1 احتمالاً تنها چند باگ را برطرف ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

کمپانی اپل به تازگی چهارمین نسخه بتا iOS 10.2.1 را برای توسعه دهندگان منتشر نموده تا به آزمایش اپلیکیشن هایشان روی آیفون، آیپد و آیپاد لمسی بپردازند. iOS 10.2.1 احتمالاً تنها چند باگ را برطرف کرده و عملکرد کلی سیستم عامل را بهبود می بخشد. نسخه ابتدایی بتا، در ماه دسامبر سال گذشته میلادی عرضه شد و نسخه دوم آن، مدتی کوتاه پیش از تعطیلات کریسمس به دست توسعه دهندگان رسید.

iOS 10.2.1 آپدیت نرم افزاری جدید نسخه عمومی iOS 10.2 به شمار می رود که در 12 دسامبر سال گذشته منتشر شد. از جمله قابلیت های iOS 10.2 می توان به ورژن 9.0 اموجی های یونیکد، سه والپیپر جدید برای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس، یک اپلیکیشن تلویزیونی جدید، قابلیت های بیشتر دوربین و افکت هایی برای صفحه مسیج ها اشاره کرد.

در حال حاضر انتظار نمی رود که iOS 10.2.1 تغییرات چندانی به همراه بیاورد اما از طرف دیگر، گفته می شود که بتای نسخه 10.3 احتمالاً شامل «حالت تئاتر» خواهد بود که از طریق کنترل سنتر امکان دسترسی به آن مهیا می شود. در هر صورت، توسعه دهندگان از همین حالا قادر به دریافت iOS 10.2.1 و بررسی بهبودهای حاصل شده در آن هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی