ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نسخه دیجیتالی بازی جدید زلدا، 40 درصد از حافظه داخلی نینتندو سوییچ را اشغال می کند

کنسول مورد انتظار نینتندو سوییچ بالاخره روز گذشته رسماً رونمایی شد و حالا تقریباً به اکثر داده های مورد نیاز دسترسی داریم. یکی از مورد توجه ترین بازی هایی که بر خلاف شایعات همزمان با ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

کنسول مورد انتظار نینتندو سوییچ بالاخره روز گذشته رسماً رونمایی شد و حالا تقریباً به اکثر داده های مورد نیاز دسترسی داریم.

یکی از مورد توجه ترین بازی هایی که بر خلاف شایعات همزمان با عرضه کنسول جدید ژاپنی ها یعنی سیزدهم اسفند ماه روانه بازار می شود، The Legend of Zeld: Breath of the Wild است؛ عنوانی که به اعتقاد برخی از کارشناسان شانس انتخاب شدن به عنوان برترین بازی سال 2017 را هم دارد.

از طرفی می دانیم که کنسول سوییچ با 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود و اینطور که شواهد نشان می دهد، به نظر می رسد کمپانی نینتندو از تجربیات Wii U درست نگرفته.

اگرچه می توان با استفاده از مایکرو اس دی به حجم قابل ذخیره سازی این دستگاه هیبریدی افزود، اما بدون شک محدودیت بسیار زیاد حافظه داخلی آزاردهنده خواهد بود.

nintendoswitch_tlozbreathofthewild_boxart_1800-w600

اوضاع مورد بحث هنگامی وخیم تر می شود که متوجه شده ایم حجم بازی جدید زلدا 13.4 گیگابایت است و این یعنی حدود 40 درصد از کل فضای داخلی کنسول نینتندو سوییچ!

بنابراین به نظر می رسد تهیه یک مایکرو اس دی برای دستاورد جدید ژاپنی ها الزامی غیر قابل اجتناب خواهد بود، خصوصاً با وجود طیف وسیعی از بازی های جذاب و هیجان انگیزی که فقط همین سال 2017 روانه بازار می شوند.

هرچند لازم به ذکر است که در صورت خریداری نسخه فیزیکی بازی های سوییچ، نیازی به نصب آنها در حافظه دستگاه نیست و این موضوع صرفاً به عناوین دیجیتالی مرتبط می شود.

با این تفاسیر بهتر است خودتان را برای جمع آوری کلکسیون بسته بندی های بازی های فیزیکی نینتندو سوییچ آماده سازید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • moein
    moein | ۲۵ دی ۱۳۹۵

    این کنسول هم فک نکنم مالی باشه

  • army-epicur
    army-epicur | ۲۵ دی ۱۳۹۵

    مسخرس

  • ireza89
    ireza89 | ۲۵ دی ۱۳۹۵

    همونجور كه گفتين نسخه فيزيكى بازى نياز به نصب نداره و حافظه رو اشغال نميكنه.در ايران با وجود بازار دست دوم بازي ها خريدن بازى ديجيتالى به صرفه نيست.به اين نكته هم توجه كنيد كه كنسول هيبريد هست و نميتونه از هارد درايو بهره ببره و قيمت حافظه داخلى با كيفيت گران هست واستفاده از انها باعث افزايش قيمت كنسول ميشد.احتمالا بعد از يه مدت باندل هايي با حافظه بيشتر هم براى فروش قرار ميگيره.

مطالب پیشنهادی