ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

خرید شرکت Harman توسط سامسونگ فعلاً امکان پذیر نیست

اواخر آبان ماه بود که سامسونگ الکترونیکس رسماً تایید کرد قصد دارد کمپانی Harman را با قیمت 8 میلیارد دلار خریداری کند. در واقع سامسونگ می خواهد فناوری های صوتی به کار گرفته شده در صنعت ...

حسین آدینه
نوشته شده توسط حسین آدینه | ۲۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

اواخر آبان ماه بود که سامسونگ الکترونیکس رسماً تایید کرد قصد دارد کمپانی Harman را با قیمت 8 میلیارد دلار خریداری کند.

در واقع سامسونگ می خواهد فناوری های صوتی به کار گرفته شده در صنعت خودروی این شرکت را به دست آورده و فعالیت هایش در این زمینه را گسترش دهد؛ اما به نظر می رسد این فرآیند فعلاً امکان پذیر نیست و سهامداران Harman مخالف امضای قرارداد هستند.

به همین سبب شکواییه ای علیه موسس و هیئت مدیره کمپانی Harman وضع شده که متحوا و ارزش قرارداد 8 میلیارد دلاری با سامسونگ را زیر سوال برده و با تاکید روی عدم صداقت مدیران قصد جلوگیری از پیشبرد مذاکرات را دارد.

سهامداران این شرکت معتقدند این کمپانی با قیمتی به مراتب پایین تر از ارزش واقعی اش فروش رفته و زیان های اقتصادی گسترده ای را به آنها وارد می نماید.

20161114133548_harmansamsungfrontweb-w600

گفتنی است مذاکرات و تکمیل فرآیند خرید تنها در صورتی دنبال خواهد شد که حداقل 50 درصد از سهامداران موافق باشند و طی ملاقاتی (که قرار است تا پایان اسفند ماه برگزار شود) قرارداد را امضا کنند.

موسسه سرمایه گذاری آتلانتیک آمریکا در حال حاضر 2.3 درصد از سهام Harman را در اختیار دارد و دقیقاً به همین دلیل مخالف واگذاری آن به سامسونگ الکترونیکس است.

بدون شک اگر این روند ادامه دار شود، کره ای ها یا می بایست رقم پیشنهادی خود را بالا ببرند یا به طور کل معامله به بن بست خواهد خورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • daneshju
    daneshju | ۲۵ دی ۱۳۹۵

    به نظرم راست میگن، وقتی whatsapp 14 میلیارد دلاره، کمپانی به این خفنی به نظرم باید بیشتر باشه دیگه

مطالب پیشنهادی