ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت Game Mode در جدیدترین نسخه اینسایدر ویندوز قرار گرفت

مایکروسافت تست ویژگی جدید ویندوز 10 به نام «حالت بازی» یا Game Mode را آغاز کرده است. چندی پیش اطلاعاتی مربوط به این قابلیت فاش شد، اما در تازه ترین نسخه آزمایشی سیستم عامل مایکروسافت ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۲۵ دی ۱۳۹۵ | ۱۴:۳۰

مایکروسافت تست ویژگی جدید ویندوز 10 به نام «حالت بازی» یا Game Mode را آغاز کرده است. چندی پیش اطلاعاتی مربوط به این قابلیت فاش شد، اما در تازه ترین نسخه آزمایشی سیستم عامل مایکروسافت (بیلد 15007) ویژگی Game Mode در اپلیکیشن Xbox دیده می شود.

وب سایت MSPowerUser دو روز قبل اسکرین شات هایی را برای آموزش نحوه فعالسازی حالت بازی منتشر ساخت، و پس از آن مایکروسافت در بلاگ رسمی Xbox Wire این قابلیت را به صورت رسمی معرفی نمود.

windows10gamemode-1

در فهرست قابلیت های منتشر شده از سوی اهالی ردموند نوشته شده فعال ساختن این حالت در کامپیوترهای شخصی، اجرای بازی را «به اولویت اصلی سیستم بدل ساخته و باعث ارتقاء کیفیت آن می شود.» البته مشخص نیست که این فرایند چگونه صورت می گیرد.

به نظر می رسد ویندوز 10 پس از انتخاب حالت بازی، دسترسی تمام اپلیکیشن های دیگر به CPU، کارت گرافیک و رَم را تا حد زیادی محدود ساخته و همه این منابع را تا جای ممکن به بازی مورد انتخاب کاربر اختصاص می دهد.

windows10gamemode-2

همچنین مایکروسافت به لطف خرید شرکت Beam در سال گذشته، ویژگی برادکست بازی را نیز در اپلیکیشن Xbox قرار داده. البته این گزینه هم اکنون غیرفعال است، اما با ارائه آپدیت Creators برای این سیستم عامل محبوب در ماه آوریل سال جاری میلادی، گیمرها می توانند به راحتی گیم پلی خود را به دیگران به اشتراک بگذارند.

BGR
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • پوریا مقدسی
    پوریا مقدسی | ۲۵ دی ۱۳۹۵

    چند دقیقه پیش آپدیتش برام اومد،من که فرقی احساس نکردم

  • salari
    salari | ۲۵ دی ۱۳۹۵

    فقط یه کاری کنید FIFA 17; رو شصت فرم برای من لگ نزنه

مطالب پیشنهادی